کد خبر 223454
۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

ضیا عربشاهی در گفتگو با «حیات»:

سه نگرانی برای بازی امروز پرسپولیس دارم

سه نگرانی برای بازی امروز پرسپولیس دارم

پیشکسوت پرسپولیس از نگرانی‌هایش برای دیدار آسیایی این تیم صحبت کرد.

ضیا عربشاهی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت پرسپولیس در آستانه دیدار با استقلال تاجیکستان اظهار داشت: اینکه پرسپولیس با یک برد خوب در لیگ برتر به بازی امروز پا می‌گذارد اتفاق خوبی است و به روحیه تیم در دیدار امروز کمک می‌کند. من نگران بازی با پیکان بودم چرا که پرسپولیس در این بازی نصف نفراتش را در اختیار نداشت و ممکن بود امتیاز بدهد و این موضوع اثرش را روی بازی امروز می‌گذاشت. پس بردن در بازی‌های پیش از دیدارهای مهم این چنینی از لحاظ روحی و انگیزشی برای تیم مهم است. 

وی افزود: من چند نگرانی برای بازی امروز دارم. یکی از آنها وضعیت چمن ورزشگاه آزادی است و امیدوارم مثل بازی با النصر نباشد چرا که قطعاً پرسپولیس در این زمین به مشکل خواهد خورد. مورد بعدی مصدومان پرسپولیس است که حالا خدا را شکر شنیدم ترابی به این بازی رسیده است ولی امثال سرلک و پورعلی گنجی و سلمانی و امیری نفرات کلیدی پرسپولیس هستند. مورد بعدی هم اختلاف داخلی است که در پرسپولیس ایجاد شده که امیدوارم برطرف شده باشد. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تیم حریف هم توضیح داد: دو بازی قبلی تیم حریف را مرور کردم و تیم دست و پا بسته‌ای نیستند و نباید آنها را دست کم گرفت ولی به طور کلی پرسپولیس اگر می‌خواهد صعود کند باید این بازی را با برد به پایان ببرد چرا که اگه تیم چهارم گروه را نتوان در خانه شکست داد کار برای صعود به مشکل خواهد خورد. آنها یک تیم فیزیکی هستند و میانگین قدی بالایی هم ندارند و می‌شود با تمرکز روی توپ های هوایی به آنها ضربه زد. 

عربشاهی در پایان اظهار داشت: زدن گل اول در نیمه نخست در این بازی خیلی مهم است. اگر پرسپولیس با برد به رختکن برود می‌تواند یک نتیجه خوب کسب کند ولی اگر بازی با نتیجه دیگری در نیمه اول به پایان برسد ممکن است کار گره بخورد. خصوصاً که تعدادی از بازیکنان پرسپولیس خسته اردوی اخیر تیم ملی هم هستند و اگر بازی طول بکشد و به دقایق پایانی برسد بدن‌هایشان خالی می‌کند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha