کد خبر 223335
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفتگو با «حیات»تاکید کرد؛

دادستان تهران پیگیر اهانت به خانواده شهدا شود

دادستان تهران پیگیر اهانت به خانواده شهدا شود

غضنفرآبادی با اشاره به اینکه نظرات توهین آمیز فعال عرصه مجازی به خانواده شهدا موجب ناراحتی و شکایات آنها شده است، گفت: از دادستان تهران می خواهم به این موضوع ورود کند و پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با حیات، در واکنش به هتاکی یک فعال مجازی به شهدا و تمسخر فرهنگ ایثار و شهادت گفت: اظهارات توهین آمیز این فرد قابل پیگیری بوده و از دادستان تهران خواستاریم تا به این موضوع ورود کرده و با بررسی موضوع دستور پیگیری را صادر کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در خصوص نظرات توهین آمیز این بلاگر به خانواده شهدا که سبب ناراحتی و گلایه آنها از این فرد هتاک شده است، نیاز است تا بنیاد شهید و امور ایثارگران به این موضوع ورود کرده و از لحاظ قانونی این موضوع را مورد پیگیری قرار دهد.

وی در ادامه عنوان کرد: از لحاظ قانونی شکایت یک فرد نیز می‌تواند، این فعال عرصه مجازی را به عرصه پاسخ دهی و قضایی بکشاند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اینکه این فرد با پوشش چادر و نصب نقاب شیطانی به صورت، از خود کلیپی در فضایی مجازی منتشر کرده است، بیان کرد: نوع پوشش این بلاگر در کلیپ منتشر شده، نشان دهنده توهین به حجاب و چادر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha