کد خبر 223320
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

«حیات» گزارش می‌دهد؛

نساجی و تلاش برای اعاده حیثیت مقابل نوبهار

نساجی و تلاش برای اعاده حیثیت مقابل نوبهار

نساجی بعد از نتایج ضعیف در لیگ برتر به دنبال این است که در مسابقات آسیایی نتیجه خوبی کسب کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال نساجی مازندران هم مثل سپاهان، دیگر نماینده فوتبال ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا امشب و در هفته سوم مسابقات به مصاف یک تیم ناشناخته ازبکستانی خواهد رفت که نوبهار نام دارد. نساجی و سپاهان هر دو برای بازی هفته سوم خود راهی ازبکستان شده اند و در تلاش هستند تا از این بازی حساس و مهم دست پر به ایران برگردند.

نساجی در شرایطی راهی ازبکستان شده که نتایج اخیر این تیم در لیگ برتر به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و حتی این موضوع صدای اعتراض هواداران این تیم را بلند کرده و منجر به استعفای وحید فاضلی، مربی این تیم شد. نساجی در هفته‌های گذشته شرایط خوبی نداشته و بعد از برتری مقابل بمبئی سیتی، در سه بازی آخرش بازنده بوده و حالا امیدوار است جلوی نوبهار، شرایط را تغییر دهد و با کسب یک نتیجه مناسب به ایران برگردد.

در سمت مقابل میدان تیم کمتر شناخته شده نوبهار ازبکستان را داریم که شاید روی کاغذ حریف گمنام و کم نام و نشانی به نظر برسد و اینطور گمان شود که شاگردان رحمتی کار سختی برابر آنها ندارند ولی این تیم با توجه به آنچه تا کنون در مسابقات نشان داده به هیچ عنوان حریف دست و پا بسته‌ای نیست و گرفتن امتیاز از تیمی که توانسته الهلال را در عربستان متوقف کند، قطعا کار راحتی نخواهد بود.

نوبهار هم اکنون با 40 امتیاز در رده دوم لیگ ازبکستان قرار دارد و فاصله 6 امتیازی با پاختاکور صدرنشین را پیش روی خودش می‌بیند و در لیگ قهرمانان هم شرایط خوبی دارد و طبیعتاً به دنبال این است که بعد از برتری مقابل بمئبی سیتی، در دومین بازی خانگی‌اش در لیگ قهرمانان هم برنده از زمین خارج شود تا کماکان امتیازی مشابه الهلال داشته باشد چون خیلی بعید است که بازی الهلال و بمبئی سیتی با نتیجه‌ای جز پیروزی تیم قدرتمند عربستانی به پایان برسد.

این دیدار به میزبانی تیم ازبکستانی و از ساعت 19:30 امروز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha