کد خبر 222812
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با «حیات»؛

جنایات رژیم صهیونیستی وحدت کشورهای اسلامی را رقم زد +فیلم

جنایات رژیم صهیونیستی وحدت کشورهای اسلامی را رقم زد +فیلم

جلال زاده گفت: شبی که رژیم صهیونیستی دست به این جنایت زد، پایانی بر محافظ کاری بسیاری از دولتمردان و سیاسیونی بود که چشمشان را بر جنایات این رژیم بسته بودند.

وحیدجلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: در گفتگوی که با دوستانمان در جبهه مقاومت، جنبش حماس، حزب الله و جهاد اسلامی داشتیم تنها انتظاری که آنها در این روزها از ما دارند، اعلام حمایتهای مردمی و سیاسی بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچ دولتمردی در هیچ کشور اسلامی و مستقلی وجود ندارد که بر علیه این ددمنشی ها موضع گیری نکند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: واکنش و موضع گیری های دولت های اسلامی نسبت به حادثه جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در بیمارستان غزه مثبت ارزیابی شده است .خون فلسطینی ها و کودکان مظلوم بیمارستان غزه باعث شد که اکثریت به با واقعیت ها روبرو شده و نسبت به جنایت های رژیم صهیونیستی  محافظه کاری نکنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شبی که رژیم صهیونیستی دست به این جنایت زد، پایانی بر محافظ کاری بسیاری از دولتمردان و سیاسیونی بود که چشمشان را بر جنایات این رژیم بسته بودند اما این روزها به صحنه آمدند. حمله به بیمارستان المعمدانی توسط رژیم صهیونیستی صفحه جدیدی از وحدت کشورهای اسلامی را رقم زد. امروز روز طلایی آزادیخواهان جهان و کشور های اسلامی برای انزجارشان از رژیم صهیونیستی و حمایتشان از فلسطین و مردم غزه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha