کد خبر 222734
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹

تبادل آتش در مرز لبنان؛ حزب‌الله دو مقر اشغالگران را هدف قرار داد

تبادل آتش در مرز لبنان؛ حزب‌الله دو مقر اشغالگران را هدف قرار داد

شبکه المیادین گزارش داد که نیروهای مقاومت حزب‌الله بعدازظهر امروز دو مقر رژیم صهیونیستی را با دو موشک هدف قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل حیات،شبکه المیادین خبر داد که رزمندگان حزب‌الله لبنان ظهر امروز در پاسخ به حملات رژیم اشغالگر قدس، با دو موشک دو مقر صهیونیست‌ها را در خاک فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

طبق این گزارش مقر «رویسات العلم» در تپه‌های «کفرشوبا» وابسته به ارتش صهیونیستی با موشک نقطه‌زن هدف قرار گرفته شده است.

پیش از آن نیز توپخانه رژیم صهیونیستی نقاطی در کفرشوبا و تپه‌های روستای «الماری» و همچنین مزارع «بسطره» در خاک لبنان را گلوله‌باران کرد.

همزمان رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که حدود ۳۰ گلوله خمپاره به سمت مواضع ارتش صهیونیستی در نزدیکی کیبوتس «هردوف» در خاک فلسطین اشغالی شلیک شده است.

در همین راستا صهیونیست‌ها به سرعت در حال تخلیه شهرک‌های و کیبوتس‌های نزدیک به مرز لبنان هستند و شهر امروز نیز اتوبوس‌های اعزامی برای تخلیه ساکنان شهرک «کریات شمونه» وارد این منطقه شدند.

روز گذشته نیز جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از حمله موشکی موفق این جنبش به پایگاه صهیونیستی «المناره» خبر داد و گفت که موشک‌های شلیک شده مستقیما به پایگاه اصابت کرده است. المیادین همچنین گزارش داد که رزمندگان مقاومت اسلامی پایگاه دریایی رأس الناقوره را هدف شلیک موشک ضد زره قرار دادند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha