کد خبر 222281
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

تاکنون؛

دوازده خبرنگار در حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند

دوازده خبرنگار در حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند

رسانه‌ها روز سه شنبه (امروز) از شهادت یکی دیگر از خبرنگاران حاضر در نوار غزه به نام «محمد بلوشا» در حمله هوایی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ با شهادت یک خبرنگار محلی فلسطینی در نوار غزه، رسانه‌ها از افزایش شمار تلفات خبرنگاران در حملات نظامیان رژیم صهیونیستی  به ۱۲ نفر خبر دادند.

شبکه الجزیره در گزارش امروز سه شنبه خود از تحولات عملیات طوفان الاقصی و حملات رژیم صهیونیستی به ساکنان نوار غزه، از شهادت یکی دیگر از خبرنگاران گزارش داد.

طبق این گزارش، شهادت «محمد بلوشا» که خبرنگار وبگاه خبری «فلسطین الیوم» است، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک منطقه مسکونی در شمال غزه انجام شده است.

شاهدان عینی به رسانه‌ها درباره این حمله هوایی خبر دادند که تعداد زیادی از فلسطینیان ساکن غزه هم در این حمله زخمی شدند.

به گزارش شبکه الجزیره، با شهادت محمد بلوشا تعداد تلفات خبرنگاران در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 12 شهید افزایش یافت.

روز یکشنبه هفته جاری، «اتحادیه خبرنگاران فلسطین» اعلام کرده بود که ۱۱ خبرنگار در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شهید و ۲۰ خبرنگار هم زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم اشغالگر صبح امروز سه‌شنبه، برای یازدهمین روز متوالی به بمباران چندین منطقه در نوار غزه در میانه قطع آب، برق و مواد غذایی و نابودی زیرساخت‌های بخش پزشکی ادامه دادند.

طبق گزارش خبرنگار شبکه «المیادین»، اشغالگران با بمباران ساختمان‌های مسکونی جنایات جدیدی را در رفح و خان ​​یونس در جنوب نوار غزه انجام رقم زدند که منجر به شهادت بیش از ۵۰ تن و ده‌ها زخمی از جمله زنان و کودکان شد.

 وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که شمار تلفات بمباران مداوم رژیم صهیونیستی به بیش از ۲۸۰۰ شهید و بیش از ۱۱۰۰۰ زخمی با جراحات مختلف رسیده است. در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی نزدیک به ۱۰۰۰ کودک و ۷۰۰ زن شهید و بیش از ۲۰۰۰ کودک و ۱۴۰۰ زن با جراحات مختلف زخمی شدند.

حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در شرایطی تشدید شده که مقام‌های غربی در حال حمایت از این رژیم هستند و در همین راستا، جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا قرار است روز چهارشنبه (فردا) به فلسطین اشغالی سفر کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha