کد خبر 221999
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

علامت های شکست دشمن در نبرد غزه عیان شده است

علامت های شکست دشمن در نبرد غزه عیان شده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در سرزمین‌های فلسطین گفت: علامت های شکست دشمن در نبرد غزه عیان شده است.

به گزارش گروه استانی حیات؛ آیت الله محسن اراکی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه شامگاه شنبه در مراسم ششمین سالگرد شهدای گمنام مدرسه علمیه مدرسه معصومیه قم اظهار داشت: به جامعه‌ای می‌توان الهی گفت که دارای رهبران الهی صادق و ثابت قدم باشند که برای تمدن سازی این دو امر مهم و ضروری است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: به پشتوانه پیمان اطاعت و نصرت، جامعه اسلامی می‌تواند مسیر تعالی را طی کند و در برابر ظلم و ستم بایستد و با آن مقابله کند.

آیت الله اراکی با بیان اینکه ولایت فقیه ریشه در آموزه‌های دینی دارد ابراز داشت: در مقاطع مختلفی از تاریخ؛ افرادی بودند که با وجود آنکه پیمان اطاعت داشتند اما در زمان خود میدان را خالی کرده و رهبر جامعه را تنها گذاشتند.

وی ابراز داشت: یک انقلابی باید در یاری رهبر و امام خود در مسیر حق تلاش کند و هر کجا که دین به او نیاز دارد در میدان حضور داشته باشد و به عبارتی انقلابی بودن به معنای مجاهدت در راه خداوند و اطاعت از پروردگار است.

وی تاکید کرد: تشخیص حق از باطل در جبهه بندی‌های امروزی و جنگ ترکیبی دشمن مهم است و انقلابی‌ها باید مرزبندی درستی در این زمینه داشته باشند.

آیت الله اراکی اضافه کرد: وظیفه امروز طلاب به عنوان سربازان امام زمان (عج) قوی نگه داشتن جبهه امام زمان (عج) و آماده بودن برای یاری حضرت ولیعصر (عج) است.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در سرزمین‌های فلسطین بیان داشت: این صحنه‌ها نشان از شکست دشمن است که نشانه‌های میدانی و سیاسی امروز در میدان نبرد غزه حاکی از نزدیک شدن پیروزی امت اسلام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha