کد خبر 221712
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

ناصر ابراهیمی در گفتگو با «حیات»:

گل محمدی کار خوبی کرد از تمرینات پرسپولیس قهر کرد/ کمیته انضباطی نباید از امتیاز تیم ها کسر کند

گل محمدی کار خوبی کرد از تمرینات پرسپولیس قهر کرد/ کمیته انضباطی نباید از امتیاز تیم ها کسر کند

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم و قهر گل محمدی از تمرینات این تیم صحبت کرد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل تیم ملی مقابل اردن اظهار داشت: من این بازی را کامل ندیدم و خیلی هم از بازی دوستانه نمی‌شود تحلیل خاصی بیرون کشید. این‌ها مسابقات تمرینی هستند و می‌توانند در جای خودشان مفید باشند و به هماهنگی بیشتر اعضای تیم و اخت شدن با تفکرات کادرفنی کمک می‌کنند ولی خب بازی‌های جدی‌تر و سنگین‌تر هم نیاز داریم که بازیکنان در آن محک بخورند و آماده دیدار با حریفان مطرح شوند. امیدوارم فدراسیون در فاصله باقی مانده تا جام ملت‌ها بتواند تدارک خوبی برای تیم ملی ببیند و بتوانیم با تیم آماده‌تری راهی مسابقات شویم.

وی افزود: نکته مهمی که ما باید به آن توجه کنیم این است که کادرفنی نباید تحت فشار قرار بگیرد و این اطمینان را به آنها بدهیم که با هر نتیجه‌ای در جام ملت‌ها، تا جام جهانی بعدی روی نیمکت حضور دارند. ما مشکل برنامه ریزی داریم و فوتبالمان از پایه ضعیف است و این ضعف هم مدیریتی است. وقتی نتیجه نمی‌گیریم ضعف آن به مدیریت بر می‌گردد چون برنامه‌ریزی مدونی برای نتیجه گیری و موفقیت نداشتیم و وقتی تیم شکست می‌خورد به عبدی و عنایتی و قلعه‌نویی حمله می‌کنیم در حالیکه مقصر این نفرات نیستند. به نظرم باید به کادرفنی ایرانی تیم ملی زمان داده شود.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت پرسپولیس هم توضیح داد: وضعیت اصلاً خوب نیست و در شرایطی که عربستان پول پای فوتبالش می‌ریزد ما در ایران هشتمان گروه نهمان است و پرطرفدارترین تیم‌های ما در مخارج یومیه‌شان مانده‌اند. یحیی گل‌محمدی برای مطالباتش قهر می‌کند و کار خوبی هم می‌کند. چرا حق و حقوق فوتبالیست‌های ما نباید پرداخت شود؟ من خودم هنوز 39 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارم که آن زمان با این پول می‌شود یک خانه در بهترین جای تهران خرید و هنوز همانطور باقی مانده است. به نظرم هر کس دنبال پولش باشد کار خوبی می‌کند و وقتی قراردادی امضا می‌شود باید به آن متعهد باشند و حق و حقوق بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنند. نمی‌شود فوتبالیست را به خاطر اینکه دنبال حق و حقوق قانونی خودش است گوشه رینگ برد و او را سیبل کرد و به او حمله ور شد.

ابراهیمی در پایان گفت: یک انتقادی هم از کمیته انضباطی دارم که به خاطر قرارداد بازیکنان از امتیاز تیم‌ها کسر می‌کند. این قوانین تا کنون چه سودی برای فوتبال ما داشته است؟ اجازه دهید تیم‌ها هزینه کنند و سطح فوتبال ایران را ارتقا دهند. کشورهای آسیایی هر روز دارند هزینه بیشتری برای  فوتبالشان می‌کنند تا به اروپا نزدیک شوند ما به باشگاه‌ها پول نمی‌دهیم و سقف هم برایشان تعیین می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha