کد خبر 221704
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران

نگاه مدیریتی بنیاد خوزستان نگاه توسعه ای است

نگاه مدیریتی بنیاد خوزستان نگاه توسعه ای است

دکتر نریمانی در جلسه توانمندسازی مدیران بنیاد خوزستان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با ایجاد تحول و جوان گرایی در انتخاب مدیران شایسته در سطح استان که هم از نظر تاریخی در دوران هشت سال دفاع مقدس و هم از ایثارگران جز استان های تراز اول محسوب می شود نشان داد که نگاه خدمت رسانی مدیریت این استان نگاه توسعه ای است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه آموزشی توانمندسازی مدیران بنیاد خوزستان گفت: امروز در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران نگاه تحولی سازمانی بنیاد یک پویش ملی و نهضت خدمت رسانی در نگاه نیروهای همکار صف است. 

رحیم نریمانی با اشاره به اینکه رقم زدن شاخص رضایت بنیاد شهید و امور ایثارگران در دستان شماست افزود: مدیران استان و شهرستان در پیشخوان خدمت در صف تماس مستقیم با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بعنوان نقطه تماس با جامعه هدف هستید و هر استراتژی، چشم انداز و رسالتی که در ستاد بافته می شود مرحله میدان و اجرایی در دستان مدیران استانها و شهرستانی‌ها است. 

وی تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با ایجاد تحول و جوان گرایی در انتخاب مدیران شایسته در سطح استان که هم از نظر تاریخی در دوران هشت سال دفاع مقدس و هم از ایثارگران جز استان های تراز اول محسوب می شود نشان داد که نگاه خدمت رسانی مدیریت این استان نگاه توسعه ای است. 

دکتر نریمانی با اشاره به اینکه کار در بنیاد شهید و امور ایثاگران از جنس نگاه تبادل انسانی است افزود: تعامل با جامعه ایثارگری از جنس نگاه کرامت بخش، تکریم، تواضع و فروتنی است، مدیران بنیاد در ارتباطات و منزلت بخشی به جایگاه بنیاد شهید و امور ایثارگران بعنوان سازمان انقلابی همسو با نظام جمهوری اسلامی خیلی از پارامترها و آیتم ها را باید رعایت کنند و نه تنها یک مدیر خدمت رسان در بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند بلکه شاخص ها و مدل های نظام جمهوری اسلامی و مدیریت اسلامی نیز در مدیران باید متبلور باشد زیرا در جامعه در حال رصد و ارزیابی شدن هستند. 

 مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: جنس بنیاد با اهداف و آرمان های نظام تنیده شده است و کار شما در عملکرد مقبولیت و مشروعیت نظام رابطه کاملا معناداری دارد. بنابراین نه تنها کار در بنیاد سخت است و نیازمند مهارت زیادی است بلکه قدرت تحلیل و حل مسئله نیز بسیار اهمیت دارد. 

وی ادامه داد: ما در اجرای برنامه عملیاتی علاوه بر رتبه بندی و سطح بندی استانی به‌دنبال ارزیابی در شهرستان ها هستیم لذا نگاه برنامه عمیاتی بنیاد برای خدمت سانی و ریز شدن در سطح تماس با خانواده هاست و اکنون می خواهیم نگاه را از سطح بنیاد ستاد به بنیاد شهید شهرستان ها به عنوان نیروهای میدانی سوق دهیم زیرا با اجرای مدیریت راهبردی در شهرستان ها رضایتمندی در سطح کلان نیز تغییر خواهد کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha