کد خبر 221665
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

گزارش«حیات» از هشتمین روز عملیات «طوفان الاقصی»؛

پروژه‌ شوم آمریکا/ شایعه‌ای که رو شد

پروژه‌ شوم آمریکا/ شایعه‌ای که رو شد

در هشتمین روز از عملیات«طوفان الاقصی» و کشته شدن بیش از ۵۰۰ کودک و آواره شدن مردم فلسطین، رژیم صهیونیستی از مردم غزه خواسته تا این منطقه را ترک کنند و این در حالی ست که این رژیم از آمریکا خواسته تا با رایزنی با هم پیمانانش از ورود آوارگان فلسطینی به کشورهایشان امتناع کرده و از طریق دست‌ها پشت پرده در پروژه‌ای شوم آمریکا برای نسل کشی، شریک شوند.

به گزارش خبرنگار بین الملل حیات؛ در هشتمین روز از عملیات «طوفان الاقصی» و بیش از ۱۵۰۰ صهیونیستی کشته شده است و در پی حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین حدود ۱۹۰۰ نفر به شهادت رسیده اند که از این تعداد حدود ۵۸۳ نفر کودک هستند. همچنین حدود ۶۳۸۸ نفر نیز مجروح شده اند.

طبق خبرهای که در واشنگتن پست اعلام گردیده است، در پی حملات شبانه روزی اخیر اسرائیل به نوار غزه، حدودا به اندازه یک سال بمبی که در افغانستان استفاده شده است، بر سر مردم بی گناه غزه بمب  فرود آمده است و زنان، کودکان و سالمندان زیادی کشته شده اند که متقابلا گردان القسام اعلام کرده است؛ به دلیل کشتار غیر نظامیان در غزه، مقر فرماندهی ارتش رژیم کودک کش اسرائیل را با موشک «عیاش ۲۵۰» هدف قرار خواهد داد و این اولین بار است که در این عملیات از این موشک استفاده خواهد شد.  این موشک دور برد حتما قصاصی بر جنایات رژیم صهیونیستی است.

گردان قسام از نبرد مسلحانه نیروهای خود با نظامیان صهیونیستی در شرق جنین در کرانه باختری خبر داده است و این در حالی است که متاسفانه ارتش رژیم صهیونیستی در حملات هوایی و زمینی خود تا ۹۰ درصد به منازل مسکونی حمله کرده و باعث کشته شدگان غیر نظامیان گشته است.

با توجه به اینکه حمله رژیم صهیونیستی به خبرنگاران حاکی از ضعف این رژیم بوده اما همین خبرنگاران در عکسهای ثبت شده شان نشان داده اند که نیروهای مقاومت بی هدف نبوده اند و عملیات «طوفان الاقصی» کاملا تاکتیکی و با در نظر گرفتن نقشه هوایی از همه پادگان های نظامی ارتش و نقطه ضعف های این رژیم بوده است و این مسئله حکایت از جمع آوری داده های اطلاعاتی را می دهد. از سوی فرمانده هان، نیروهای مقاومت و گردان ها در تمام طول عملیاتشان، تلاش کرده اند که هیچ گونه حمله ای به منازل مسکونی نداشته باشند و با اسرای کودک و زنان اسرائیلی در کمال خونسردی رفتار کنند و این آنجایی خود را بهتر نشان می دهد که نیروهای مقاومت برخی از اسرای زن و کودک را در چند روز اخیر آزاد کرده اند.

از این رو نیروهای مقاومت و گردان های برای عملیات «طوفان الاقصی» کاملا ضربتی وارد عمل شده اند و با تقسیم کار بین گردان ها و یگان ها، کار خود را آغاز کرده اند به گونه ای که ، گردان قسام وظیفه سوراخ کردن و نفوذ به دیوارهای حصار امنیتی را به عهده داشته و گردان دیگری وظیفه تامین و پشنتیبانی توپخانه ای را بر عهده دارد و نیروهای مقاومت با به دست آوردن اطلاعات کامل، دست به حملات سایبری زده اند.

بر این اساس گردان قسام اعلام داشت؛ حدود ۲۰۰ عدد موشک به سمت عسقلان، سدیروت، فرودگاه بن گورین، شلیک شده است و همچنین این گردان، ۳ فروند موشک به سمت پهپاد های رژیم اشغالگر شلیک کرده اند. گردان قسام از کشته شدن چند تن از اسرای خارجی در بمباران ها به دست رژیم صهیونیستی خبر داده است.

به گزارش حیات، در هشتمین روز از عملیات «طوفان الاقصی» رژیم صهیونیستی با حملات هوایی و زمینی خود به برخی از مناطق، منازل،  مساجد، مدارس در  نوار غزه، اردوگاه البریح، خان یونس در جنوب نوار غزه، محله شجاعیه در شرق شهر غزه، منطقه السکافی در بیت لاهیا در شمال غزه، منطقه السکافی در بیت لاهیا در شمال غزه، باعث شهادت و یا مجروح شدن تعداد زیادی از مردم در این مناطق شده اند.

مدیر بیمارستانی در غزه از سازمان ملل و سازمان بهداشت جهانی خواست تا به اسرائیل به دلیل حملات هوایی و پرتاپ موشک به مناطق نزدیک به بیمارستان اخطار دهد.

با توجه به اینکه ۵۸۳ کوک تا به امروز کشته شده و تعداد زیادی نیز زخمی گشته اند، سازمان یونیسف اعلام کرده است که حتما کشته شده ها بیشتر خواهد شد و با توجه به گزارشی که از سوی مدیرکل بیمارستان های غزه اعلام شده ، در پی حملات رژیم صهیونیستی کودکان تازه متولد شده زیادی در پی حملات هوایی کشته شده اند و بیمارستان ها و همچنین چادرهای بیرون از بیمارستان مملو از اجساد کشته شده ها، شده است.

از این رو اسرائیل در بیانیه ای از تمام ساکنان شهر غزه خواسته که منازل خود را تخلیه کرده و تا اجازه ای صادر نشده است هیچ فردی به حصار مرزی نزدیک نشود.

براساس این گزارش، گردان قسام در جنین گزارشی از عملکرد خود ارائه داده و گفته است که ایست بازرسی و پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داده و همچنین با شهرک های صهیونیستی وارد درگیری مسلحانه شدیدی شده اند.

این گردان از سرنگون کردن یک فروند جنگنده ( اف ۱۶ ) ارتش اسرائیل نیز خبر داده است.

گفتنی است؛ تعداد کشته شدگان رژیم صهیونیستی نسبت به روزهای قبل قریب به ۲۵۷ نفر افزایش داشته است

نسل کشی با دست های پشت پرده/ پروژه شوم آمریکا

رژیم صهیونیستی اسرائیل، رایزنی های با ایالت متحده داشته است از این رو  آمریکا از هم پیمانانش خواسته تا تحولاتی برخلاف آنچه که در قانون آوارگان در حین جنگ است،  عمل کند و در هدفی ناجوانمردانه مانع ورود مردم فلسطین به کشورهایشان شوند و سبب آوارگی این مردم مظلوم گردند و این پروژه ای شوم آمریکا با آماده شدن ارتش رژیم صهیونیستی با هدفی برای نسل کشی در مرحله‌ای اجرا است و دست های پشت پرده متاسفانه در این نسل کشی شریک هستند.

پروژه‌ای شوم آمریکا/ شایعه‌ای که رو شد

آخرین خبر؛ خبرنگار کشته شد

در پی حملات هوایی و بی رویه اسرائیل بر سر مردم فلسطین ، خبرنگارانی که از کشورهای مختلف برای به تصویر کشدن حقایق به این سرزمیت رفته بودند، کشته و یا زخمی شده اند ، متاسفانه عصام عبدالله، عکاس رویترز نیز کشته شد.

پروژه‌ای شوم آمریکا/ شایعه‌ای که رو شد

شایعه‌ای که رو شد

چندی پیش خبرها حاکی از سر بریده کودکان اسرائیلی به گوش رسید که در پی این شایعه ای دروغ خبرنگار cnn به دلیل کذب بودن این خبر عذر خواهی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha