کد خبر 221538
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

همزمان با دور دوم سفر هیات دولت به استان فارس انجام شد؛

آغاز عملیات طراحی و برنامه‌ریزی مجتمع انرژی و فناوری‌های نوین فارس

آغاز عملیات طراحی و برنامه‌ریزی مجتمع انرژی و فناوری‌های نوین فارس

عملیات طراحی و برنامه‌ریزی برای ساخت راکتور تحقیقاتی_آموزشی ۱۰ مگاواتی فارس و سایر پروژه‌های هسته‌ای این استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ همزمان با سفر هیات دولت به استان فارس، با حضور محمد اسلامی عملیات طراحی و برنامه‌ریزی برای ساخت راکتور تحقیقاتی_آموزشی ۱۰ مگاواتی فارس و سایر پروژه‌های هسته‌ای در محل احداث پروژه مجتمع انرژی و فناوری‌های نوین این استان آغاز شد.

معاون رییس جمهور همچنین با همراهی رییس و مسولان دانشگاه شیراز، بازدیدی از دیگر مراحل احداث این مجتمع فناوری در استان فارس داشت.

گفتنی است اسلامی به عنوان نماینده ویژه رییس‌جمهور با همراهی معاونان و جمعی از مدیران ارشد صنعت هسته‌ای در سفر به شهرستان زرقان، فاز نخست طرح آبرسانی از سد درودزن به شهر لپویی را افتتاح و از صنایع شرکت کاشی حافظ و شرکت پالایش نفت شیراز بازدید می‌کند.

معاون رییس جمهور در ادامه این سفر در نشست مشترک اعضای شورای اداری و نخبگان شهرستان زرقان شرکت می‌کند.

افتتاح پارک علم و فناوری با همراهی احمد وحیدی وزیر کشور و محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دیگر برنامه‌های مهم رییس سازمان انرژی اتمی ایران در این سفر ۲ روزه به استان فارس است.

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس خواهد بود.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی. تی. آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha