کد خبر 220668
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

حزب‌الله لبنان چادر نظامی در شبعا را مجددا نصب کرد

حزب‌الله لبنان چادر نظامی در شبعا را مجددا نصب کرد

حزب‌الله لبنان چادر نظامی را که ارتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه)‌آن را در مزارع شبعا بمباران کرد، مجددا برپا کرد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز چادر نظامی حزب الله لبنان در مزارع شبعا را هدف قرار داد؛ اما حزب الله مجددا آن را برپا کرد.

صبح امروز مواضع ارتش دشمن صهیونیستی در «رویسات العالم» و «رادار» در مزارع اشغالی شبعا در لبنان هدف قرار گرفت. حزب‌الله لبنان اعلام کرد، سه مقر اشغالگران صهیونیست را در مزارع شبعای اشغالی لبنان هدف قرار داده است.

همچنین شبکه الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم اشغالگر چادری را که حزب‌الله لبنان متهم به برپا کردن آن در مزارع شبعاست، بمباران کرد.

در عین حال یک هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان در مزارع شبعا را نقض کرد. ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: با پهپاد به زیرساخت‌های حزب‌الله در مزارع شبعا حمله کردیم.

پیشتر پس از حملات توپخانه‌ای از خاک لبنان، فرماندهی ارتش اشغالگر در جبهه شمالی دستور بستن تمام استراحتگاه‌های گردشگری در نزدیکی مرز با لبنان را صادر کرد. رادیو رسمی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در واکنش به این حملات، ارتش اشغالگر حملات توپخانه‌ای به اهدافی در جنوب لبنان را آغاز کرده است.

این درگیری‌ها پس از عملیات طوفان الاقصی رخ داد. گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس از شنبه عملیات طوفان الاقصی را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرده‌اند و تاکنون در این عملیات ۳۵۰ صهیونیست کشته و ۱۸۶۴ زخمی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha