کد خبر 220416
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

حمید درخشان در گفتگو با «حیات»:

پرسپولیس مقابل الدحیل هوشمندانه به میدان رفت/ نساجی از حریف عربستانی ترسید و شکست خورد

پرسپولیس مقابل الدحیل هوشمندانه به میدان رفت/ نساجی از حریف عربستانی ترسید و شکست خورد

پیشکسوت پرسپولیس در مورد برتری این تیم مقابل الدحیل در قطر صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری پرسپولیس مقابل الدحیل در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار به عقیده من روش هوشمندانه‌ای برای بازی خودش انتخاب کرده بود و به نسبت بازی با النصر عملکرد مناسب تری هم داشت. بازی با دو هافبک دفاعی به صورت همزمان کار اشتباهی بود که نسبت به بازی اول اصلاح شد و توانست مزد برتری خودش را هم در این دیدار بگیرد. این سیستم و ترکیب ایده آلی برای پرسپولیس بود و می‌تواند در ادامه هم از آن استفاده کند. پرسپولیس تنها نقطه ضعفش همان نداشتن مهاجم تمام کننده و گلزن است و مشکل بزرگ دیگری در حال حاضر در این تیم نمی‌بینم. ضعفی در چینش و تاکتیک داشت که به نظرم برطرف شد.

وی افزود: پرسپولیس در این دیدار توانست میانه زمین را در دست بگیرد و ابتکار عمل را در طول بازی در اختیار داشته باشد. آنها فرصت های زیادی روی دروازه ایجاد نکردند ولی  فرصت طلب بودند و در بازی سنگینی مثل بازی با الدحیل گرفتن سه امتیاز خارج از خانه به خودی خود ارزشمند است. با این تفاسیر به نظرم مقابل استقلال تاجیکستان هم می‌شود نتیجه خوبی کسب کرد و با 6 امتیاز دور رفت را به پایان رساند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: با این حال به نظرم نباید استقلال تاجیکستان را دست کم گرفت، ما در تیم امید مقابل هنگ کنگ شکست خوردیم و نتیجه ای کسب کردیم که باورش برایمان سخت بود و دست کم گرفتن حریف مرحله سوم ما هم می تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد و توصیه می‌کنم با تمام قوا و با شناخت کامل به میدان بروند. حضور سروش رفیعی در مرکز میدان می‌تواند در هر دیداری برای پرسپولیس مفید باشد و این همان تغییری بود که برتری سرخپوشان را رقم زد.

درخشان در پایان خاطرنشان کرد: نتیجه ای که برای نساجی رقم خورد ناراحت کننده بود و ما هیچ وقت در خانه از تیم های عربستانی با این نتیجه سنگین شکست نخورده بودیم. نباید خودمان را دست کم بگیریم و از پیش بازنده به زمین برویم. همان اتفاقی که در بازی با النصر برای پرسپولیس رخ داد را مقابل الهلال از نساجی دیدیم و ترس از نام بازیکنان مطرح حریف دست و پای تیم را بست و ترسیدن هم ختم به شکست خواهد شد. امیدوارم نمایندگان ما در ادامه راه بتوانند عملکرد موفقی در رقابت‌های آسیایی اشته باشند و جور ناکامی تیم امید را بکشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha