کد خبر 220203
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

خمس: این نوع رقابت در لیگ درست نیست، فدراسیون چاره‌اندیشی کند/ هیچ کجا این‌قدر مسابقات تعطیل نمی‌شود!

خمس: این نوع رقابت در لیگ درست نیست، فدراسیون چاره‌اندیشی کند/ هیچ کجا این‌قدر مسابقات تعطیل نمی‌شود!

نوع برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر صدای سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور را هم درآورده است و او از مسئولان فدراسیون خواست در این مورد چاره‌اندیشی کنند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ پاکو خمس در نشست خبری پیش بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: می‌خواهیم خودمان را با این شرایط لیگ برتر وفق دهیم. یک بازی انجام می‌دهیم و سپس مسابقات چندین هفته تعطیل می‌شود. این نوع رقابت، درست نیست و با شرایط عجیبی روبه‌رو هستیم. سعی می‌کنیم خودمان را آماده نگه داریم.

وی افزود: با نهایت احترام از فدراسیون فوتبال درخواست دارم فکری به حال لیگ کند و بازی‌ها پشت سر هم برگزار شوند. مسابقات هیچ جا در این حد تعطیل نمی‌شوند.

خمس با اشاره به تعطیلی دوباره لیگ برتر بعد از بازی مقابل آلومینیوم اراک، بیان کرد: بعد از دیدار فردا، چند جلسه تمرین می‌کنیم و پس از چند روز استراحت، دور جدید تمرینات را برای حفظ آمادگی آغاز خواهیم کرد. شرایط برای تمامی تیم‌ها یکسان است، ولی تعطیلی‌های مکرر به نفع تیم‌ها و فوتبال نیست.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه حفظ آمادگی در این شرایط سخت است، گفت: بار دیگر از فدراسیون می‌خواهم درباره تعطیلی‌ها چاره‌اندیشی کند و بازی‌ها پشت سر هم برگزار شوند. از سوی دیگر تاکنون تنها دو بازی در داخل خانه انجام داده‌ایم و هواداران از ما انتظار دارند و دوری از آنان به نفع‌مان نیست.

وی راجع به شناختش از تیم فوتبال آلومینیوم اراک، گفت: آلومینیوم رقیب سرسختی است. این تیم فصل را خوب شروع کرده و تیم جنگنده و دونده‌ای است که به خوبی در دفاع جمع می‌شود. بازیکنانم به خوبی تمرین کرده‌اند و به آنان اعتماد دارم. قطعاً بازی خوبی انجام خواهیم داد و کاملاً آماده هستیم. باید خوب بازی کرده و سخت تلاش کنیم.

وی در رابطه با محرومان و مصدومان تیم، گفت: سید محمد حسینی و شکیب‌خو مصدوم هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha