کد خبر 219672
۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

حمید درخشان در گفتگو با «حیات»:

پرسپولیس شجاع باشد می‌تواند الدحیل را شکست دهد/ حضور زودهنگام در قطر اقدام خوبی بود

پرسپولیس شجاع باشد می‌تواند الدحیل را شکست دهد/ حضور زودهنگام در قطر اقدام خوبی بود

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم می‌تواند با سه امتیاز کامل از تقابل با الدحیل خارج شود.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل پیش روی پرسپولیس با الدحیل قطر اظهار داشت: پرسپولیس نتیجه جالی در گام نخست کسب نکرد و از همین رو در این بازی نیاز به هر سه امتیاز دارد تا به نوعی بازی قبل مقابل النصر را جبران مافات کند. امیدوارم تیم یک بازی خوب و شجاعانه از خوش به نمایش بگذارد و نمایشی مشابه با آنچه هفته قبل از آنها دیدیم ارائه نشود. پرسپولیس با یک بازی هجومی و منطقی می‌تواند سه امتیاز این بازی را به خودش اختصاص دهد و با دست پر به ایران برگردد.

وی افزود: حضور زودهنگام در قطر برای تطابق پذیری جوی کار خوبی بود که باشگاه انجام داد تا بازیکنان با آمادگی بالاتری راهی مسابقه شوند. شرایط جوی قطر در این فصل از سال خاص است و این موضوع کمک شایانی به بازیکنان از لحاظ بدنی و جسمی و سطح آمادگی‌شان خواهد داشت. این اقدام خوبی بود که به نتیجه گرفتن پرسپولیس کمک می‌کند و امیدوارم سایر نمایندگان ایران هم چنین رویه‌ای در بازی‌های خارج از خانه خصوصاً در حاشیه خلیج فارس در پیش بگیرند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه توضیح داد: الدحیل تیم با کیفیتی در فوتبال قطر محسوب می‌شود ولی سطح بازی این تیم از پرسپولیس یک لول پایین‌تر است. آنها امتیاز میزبانی این دیدار را دارند و از همین رو به دنبال سه امتیاز هستند چرا که دیدار هفته نخستشان مقابل استقلال تاجیکستان را با تساوی به پایان رساندند و به سه امتیاز این بازی نیاز دارند. فکر می‌کنم بازی خوب و جذابی در پیش باشد.

درخشان در پایان گفت: پرسپولیس باید سروش رفیعی را از ابتدا در زمین قرار دهد و بازی با دو هافبک دفاعی نتیجه خوبی ندارد. از طرفی نبود وحید امیری هم به روند تیم ضربه می‌زند. حضور نیروهای سرعتی در کناره‌ها می‌تواند گره گشای کار تیم باشد و امیدوارم موقعیت‌ها هم با دقت بیشتری مورد استفاده قرار بگیرند چرا که قطعاً نمی‌شود در قطر موقعیت‌های زیادی روی دروازه الدحیل خلق کرد و باید فرصت طلب بود.

درخشان درباره تعطیلات لیگ برتر  گفت: این تعطیلات به هیچ وجه برای فوتبال ما و لیگ ما اتفاق خوبی نیست و تیم‌ها در شرایط خوبی قرار نمی‌گیرند. امیدوارم در ادامه برنامه ریزی مسابقات به گونه‌ای باشد که شاهد تعطیلی‌های این چنینی و طولانی مدت نباشیم چرا که به تیم‌ها و در مجموع به کیفیت فوتبال ما ضربه خواهد زد و تاثیر آن را در ادامه مسابقات خواهیم دید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha