کد خبر 219383
۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

دفاع مقدس مسیر عزت و سربلندی نظام را هموار کرد

دفاع مقدس مسیر عزت و سربلندی نظام را هموار کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: دوران دفاع مقدس، مسیر عزت و سربلندی کشور را فراهم کرد و اکنون نظام جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ بهنام نظری شامگاه جمعه در آئین اختتامیه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان مرکزی در محل موزه فرهنگی اراک اظهار کرد: یاد و خاطره جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس همواره در اذهان می‌ماند و برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن باید این گونه آئین را زنده نگه داشت.

وی تاکید کرد: پس از گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی به حول قوه الهی، ایران اسلامی جایگاه رفیع و بلندی به برکت ایثار گری‌های شهدای انقلاب در سطح دنیا دارد که می‌طلبد که به واسطه این ایثارگری‌ها و زنده نگهداشتن آن روزها، برنامه‌های متنوعی به ویژه برای جوانان اجرا شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تاکید کرد: استان مرکزی از پیش از انقلاب تاکنون هفت هزار و ۲۰۰ شهید و شمار زیادی جانباز و ایثارگر تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده که از این حیث میان سایر استان‌های کشور می‌درخشد.

نظری ضمن تقدیر از بانوان باحجاب نظام جمهوری اسلامی گفت: تمام خواهران با حجاب در مقابل جنگ ترکیبی طراحی شده از سوی دشمن با اقتدار ایستادند و آنها را به زانو در آوردند که انتظار است در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلام این مسیر را استمرار دهند تا دشمن نتواند به نقشه‌های شوم خود دست یابد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: برگزاری برنامه‌های متعدد در راستای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت باید مدنظر ویژه سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط قرار گیرد و ادامه دهنده مسیر شهدا باشیم چرا که مدیون ۲۳۰ هزار شهید هستیم.

نظری ضمن تاکید بر اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را میان نسل جوان تقویت کرد، گفت: باید مقابل مادران شهدا سر تعظیم فرود آوریم چرا که با جانفشانی، صبر و از خودگذشتگی مادران و توکل و یاری خدا نظام جمهوری اسلامی به پیروزی رسید.

وی عنوان کرد: برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در تمام شهرستان‌های استان با کیفیت بسیار مطلوب برگزار شد که جای تقدیر دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha