کد خبر 218919
۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰

زیبایی نژاد در گفتگو با «حیات»:

دور نخست بازدید از خانواده های شهدای شهرداری تهران به پایان رسید

دور نخست بازدید از خانواده های شهدای شهرداری تهران به پایان رسید

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد: دور نخست بازدید از خانواده های شهدای شهرداری با هدف تکریم این عزیزان به پایان رسیده و مقرر شد دور دوم این بازدیدها به زودی آغاز شود. 

مصطفی زیبایی نژاد مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات در خصوص فرارسیدن هفته دفاع مقدس و مصوبه عملیاتی ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار, جهاد و شهادت گفت: جلسات این مصوبه مدتی است در شهرداری تهران شکل گرفته و پویا و فعال است. همچنین دور نخست بازدید از خانواده های شهدای شهرداری تهران با هدف تکریم این عزیزان به پایان رسیده و مقرر شد دور دوم این بازدیدها به زودی آغاز شود. 

وی مطرح کرد: با هدف گرامیداشت ایام دفاع مقدس المان سازی مناطق موشک باران شده شهر تهران و ایجاد و جانمایی تابلوهای منقش به تمثال شهدا توسط سازمان زیباسازی در حال انجام می باشد.

زیبایی نژاد تصریح کرد: تک به تک مصوبه عملیاتی ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار, جهاد و شهادت در حوزه زیرساخت و برنامه ای در حال اجرا است اما با توجه به تصویب این مصوبه در سال ۹۶ محتوای این مصوبه نیازمند بروزرسانی است. 

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ساخت سمفونی برای شهدا، برگزاری یادواره های شهدای خانواده های شهرداری، برگزاری یادواره های شهدا در مناطق ۲۲ گانه و تقدیر و تجلیل از شش هزار خانواده شهید تهرانی به طور مشترک در دستور کار سازمان بسیج و شهرداری تهران قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha