کد خبر 217929
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

محمدرضا مهدوی در گفتگو با «حیات»:

پرسپولیس به چمن ورزشگاه آزادی باخت/ امیدوارم بازهم شاهد حضور ستاره‌های فوتبال در ایران باشیم

پرسپولیس به چمن ورزشگاه آزادی باخت/ امیدوارم بازهم شاهد حضور ستاره‌های فوتبال در ایران باشیم

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت پرسپولیس و تقابل این تیم با النصر صحبت کرد.

محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل پرسپولیس مقابل النصر اظهار داشت: ابتدا باید بگویم خوشحالم که پای ستارگان بزرگ فوتبال دنیا بار دیگر به ایران باز شد. پیش از این در چند مقطع شاهد بودیم که ستارگان بزرگ تحت عنوان بازی‌های تدارکاتی به ایران آمده بودند ولی در یک مسابقه رسمی کمتر چنین چیزی پیش آمده بود و حضور رونالدو و مانه و ستارگان دیگر النصر در ایران اتفاق خوبی بود که موجب خوشحالی طرفداران‌شان هم شد و این اتفاق خوبی است و امیدوارم از این به بعد بیشتر هم شاهدش باشیم. کما اینکه به زودی نیمار و بن‌زما هم قرار است به ایران سفر کنند و من این اتفاقات را زیبایی‌های فوتبال می‌دانم.

وی افزود: بازی هم از لحاظ کیفی رضایت‌بخش نبود و دلیلش مصدومیت و محرومیتی بود که در بازی وجود داشت. ابتدا محرومیت تماشاگران پرسپولیس که نتوانستند به کمک تیم محبوبشان در این بازی بروند و بعد از آن مصدومیتی بود که برای مهدی ترابی در ابتدای بازی شکل گرفت. هم ترابی که مصدوم شد هم سرلک که اخراج شد هر دو مهره کلیدی و مهم پرسپولیس بودند که نبودشان به تیم ضربه زد و بعد از اخراج سرلک بود که بازی از دست پرسپولیس خارج شد و نتوانست حریف را مثل قبل از آن کنترل کند. عامل این دو اتفاق هم کیفیت پایین چمن ورزشگاه آزادی بود که متاسفانه در شأن چنین بازی مهمی نبود.

پیشکسوت فوتبال در ادامه عنوان کرد: می‌خواهم یک تقدیری داشته باشم از رشادت علیرضا بیرانوند در این مسابقه. بیرانوند با آمادگی نصفه و نیمه در این بازی حاضر شد و مصدومیتش هنوز به قوت خودش باقی بود ولی در حد یک ستاره درون زمین درخشید و اگر نبود چه بسا پرسپولیس گل‌های بیشتری در این بازی دریافت می‌کرد. او چند موقعیت خیلی خوب در این دیدار از حریف گرفت و واکنش‌هایش عالی بود و به نظرم ستاره پرسپولیس در این دیدار بود.

مهدوی در رابطه با از دست رفتن سه امتیاز خانگی پرسپولیس هم توضیح داد: اتفاق بدی بود ولی به نظرم پرسپولیس هنوز جای جبران دارد و از دو بازی آینده خودش مقابل استقلال تاجیکستان و الدحیل می‌تواند 6 امتیاز کامل را بگیرد و به جدول گروه برگردد. ضمن اینکه اگر شرایط این بازی و وضعیت چمن عادی بود شک نکنید پرسپولیس دست خالی از این بازی خارج نمی‌شد و حداقل یک امتیاز می‌توانست از النصر بگیرد. آنها تا قبل از اخراج سرلک بازی را به خوبی کنترل کرده بودند و 10 نفره شدن کارشان را خراب کرده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha