کد خبر 217719
۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد

اسکان اضطراری ۱۳۰ خانوار سیل زده در آستارا/ توزیع ۲۵۰۰ وعده غذای گرم

اسکان اضطراری ۱۳۰ خانوار سیل زده در آستارا/ توزیع ۲۵۰۰ وعده غذای گرم

مدیرعامل هلال احمر گیلان، از اسکان اضطراری ۱۳۰ خانوار سیل زده آستارایی خبر داد و گفت: هفت دستگاه تانکر آبرسانی نیز در روستاهای سیل زده مستقر شده است.

به گزارش گروه استانی حیات؛هادی سلیمی با اشاره به وقوع سیل در شهرستان آستارا، اظهار کرد: تاکنون ۱۳۰ خانوار سیل زده توسط امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان اسکان اضطراری داده شده اند.

وی از امدادرسانی به ۶۰ خانوار سیل زده نیز خبر داد و تصریح کرد: با کار جهادی و برنامه ریزی منسجم در مناطق سیل زده اقدام به امدادرسانی خواهیم کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه مناطق سیل زده را به هشت منطقه شهری و روستایی تقسیم کردیم تا بتوانیم سرعت امدادرسانی را افزایش دهیم، گفت: نیروهای امدادی شهرستان‌ها و استان‌های معین همچون اردبیل و تیم واکنش سریع سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به منطقه عزیمت کردند تا با امکانات امدادی و لجستیکی بیشتر، خدمات امدادی را داشته باشیم. 

اسکان اضطراری ۱۳۰ خانوار سیل زده در آستارا/ توزیع ۲۵۰۰ وعده غذای گرم

سلیمی، از توزیع ۵۰۶ بسته غذایی و ۳۲۰ تخته پتو و ۴۵۰۰ فرص نان و ۱۱۰۰ بطری آب معدنی خبر داد و خاطرنشان کرد: در روستاهای فاقد آب شرب بر اثر سیل، هفت دستگاه تانکر آبرسانی ۷۰۰۰ لیتری را مستقر کردیم تا مردم از آب بهداشتی بهره مند شوند.

وی هم چنین از توزیع ۲۵۰۰ وعده غذایی گرم طی امروز بین آسیب دیدگان مناطق سیل زده خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha