کد خبر 217414
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

سروری:

ملت ایران در اوج بصیرت و آگاهی قرار دارد

ملت ایران در اوج بصیرت و آگاهی قرار دارد

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ملت ایران در اوج بصیرت و آگاهی قرار دارد، گفت: انگلیس فکر می‌کند هنوز دوران قرون وسطی است و به عنوان ارباب به دنیا نگاه می‌کند و هنوز واقعیت انقلاب اسلامی را درک نکرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، پرویز سروری نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز ضمن تقدیر از بصیرت و آگاهی مردم ادامه داد: ملت ایران در اوج بصیرت و آگاهی قرار دارد و بهترین پیام به براندازان در روز گذشته، حضور گسترده مردم در مراسم‌های شهادت امام رئوف بود.

وی با بیان اینکه این افتخار بزرگی برای مدیریت شهری است که شهردارش در لیست تحریم‌ها قرار گرفته، افزود: اما نکته قابل توجه این است که انگلیس فکر می‌کند هنوز دوران قرون وسطی است و به عنوان ارباب به دنیا نگاه می‌کند و هنوز واقعیت انقلاب اسلامی را درک نکرده است. البته یا متوجه نیست و یا خود را به خواب زده است.

نایب رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه قرار گرفتن نام شهردار تهران در لیست تحریم‌ها نمایانگر قابلیت و کارآمدی اوست، گفت: انگلیس توقع داشت شهری که توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شده است مورد بی توجهی مدیران شهری باشد و آن را همانگونه رها کنیم اما شورا و شهرداری انقلابی هستند و عملکردمان بر اساس شاخص‌های انقلاب کدگذاری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha