کد خبر 216406
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

رییس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس در گفتگو با «حیات»:

امیدواریم احکام ایثارگران در صحن علنی مجلس بهبود یابد/ تصویب احکام خوب سبب تقویت حوزه ایثارگری میشود

امیدواریم احکام ایثارگران در صحن علنی مجلس بهبود یابد/ تصویب احکام خوب سبب تقویت حوزه ایثارگری میشود

ابراهیم عزیزی، رییس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛  در رابطه با احکام تصویب شده در برنامه هفتم توسعه در رابطه با ایثارگران گفت: هفته آینده پیشنهادات کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می گیرد که با حمایت و پشتیبانی نمایندگان می توان امیدوار بود که برنامه هفتم توسعه منشا تحول خوب، ارزشمند و زمینه ای برای رشد و توسعه کشور فراهم کند.

وی افزود: تمام تلاش کمیسیون تلفیق این بود که احکام متناسب با نیاز جامعه و کشور را تصویب کند که البته تمامی این مصوبات، به رای نمایندگان مجلس بستگی دارد.

عزیزی تاکید کرد: مصوبات مجلس در برنامه هفتم یک روی قضیه است و اجرا کردن ان توسط دولت روی دیگر بوده که ضرورت و الزام برای تحول و پیشرفت کشور است.

رییس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: کمیسیون تلفیق سعی کرد تا در حوزه های مختلف دفاعی، امنیتی، ایثارگران، حل مسائل حول محور خدمت سربازان و... تصمیمات خوبی بگیرد که تمامی این موارد سبب تقویت حوزه ایثارگران شده و در رابطه با مسائل امنیتی پایه قدرتمند برای پیشرفت کشور باشد.

عزیزی با بیان اینکه سعی بر تصویب احکامی بود که بتوان مشکلات جامعه را پوشش داد افزود: تلاش کردیم تا متناسب با نیاز جامعه ایثارگری مصوباتی داشته باشیم ولی در بررسی هایی که قرار است هفته آینده در صحن علنی مجلس انجام شود میتوان امیدوار به بهبود شرایط ایثارگران بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha