کد خبر 216365
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

امام‌جمعه کرمانشاه: پاداش اصلی کار بزرگ تعلیم و تربیت نزد خداوند هست

امام‌جمعه کرمانشاه: پاداش اصلی کار بزرگ تعلیم و تربیت نزد خداوند هست

نمایندگی ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: کار تعلیم و تربیت نزد خداوند کار بسیار بزرگی هست و خود اوست که پاداش اصلی را می‌دهد.

به گزارش گروه استان های حیات؛آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در دیدار امروز با مدیرکل و برخی از معاونین اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه اظهار کرد: کیفیت آموزش و تربیت دانش آموزان باید به‌گونه‌ای باشد که آموزه‌های اسلامی در آن‌ها نهادینه شود.

وی افزود: مقبولیت آموزش‌وپرورش در میان عامه مردم همواره وجود داشته است.

امام‌جمعه کرمانشاه عنوان کرد: به تعبیر امام راحل (ره) بچه مسلمان باید خروجی آموزش‌وپرورش باشد و این محقق نمی‌شود مگر با رعایت اصل اسلام در آموزه‌های اداره آموزش‌وپرورش و سعادت جامعه نیز درگرو رعایت معنویت در کنار علمیت هست و سلامت در اندیشه و عمل افراد باید ساری شود.

آیت‌الله علما خاطرنشان کرد: بعضی‌اوقات ما می‌بینیم که تأثیرگذاری حرف معلم مقدم بر حرف والدین است، حال این حجم تأثیرگذاری امانتی سنگین هست که باید رعایت اصل شود و باید گفت درست است حقوقی که یک معلم دریافت می‌کند در مقابل کار بزرگی که انجام می‌دهد کم است اما کار تعلیم و تربیت نزد خداوند بسیار عزیز هست و خود اوست که پاداش اصلی را می‌دهد.

وی خطاب به معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه گفت: توقع بیشتری از این دو معاونت وجود دارد و باید برنامه مناسبی دانش‌آموزان طرح‌ریزی ‌کنید و آن‌ها را از توطئه‌های دشمن حفظ کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha