کد خبر 216267
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

زن کلاهبردار ملکی پس از ۱۰ سال در سمنان دستگیر شد

زن کلاهبردار ملکی پس از ۱۰ سال در سمنان دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: زنی که از طریق فروش ملک بیش از ۲۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و ۱۰ سال متواری بود، در سمنان دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛سرهنگ سیدعلی میراحمدی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: در پی وصول پرونده ای از مرجع قضایی مبنی شناسایی و جلب یک کلاهبردار متواری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی ادامه داد : در بررسی های اولیه مشخص شد این خانم سال ۱۳۹۲ در یکی از استان های غربی کشور از طریق خرید و فروش املاک از شکات پرونده مبالغ هنگفتی را کلاهبرداری و با صدور چک های بی محل و خریدن زمان، به شهر سمنان مهاجرت کرده بود.

وی بیان کرد: ماموران در نهایت پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه، محل کار و زندگی متهم زن را در شهر سمنان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مسیر محل کارش دستگیر کردند.

سرهنگ میراحمدی با اشاره به اینکه متهم از تعداد زیادی مردم بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، افزود: از شهروندان انتظار می رود که در سرمایه گذاری ها و داد و ستدهای خود تحقیقات کامل و آگاهی های حقوقی جامع نسبت به معامله داشته باشند و هوشمندانه عمل کنند تا گرفتار شیادان و کلاهبرداران نشوند.

دستگیری عاملان بنزین‌پاشی در دامغان

فرمانده انتظامی دامغان نیز از دستگیری عاملان بنزین‌پاشی بر روی بانوان در کمتر از ۲ ساعت خبر داد.

سرهنگ غلامحسین عرب اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره بنزین پاشی روی بانوان در یکی از خیابان های دامغان، به دلیل حساسیت موضوع ماموران یگان امداد و کلانتری ۱۱ آزادی شهرستان بلافاصله تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان آن آغاز کردند.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و سرعت عمل ماموران، افزود: در کمتر از ۲ ساعت راکب و ترک‌نشین موتورسکلت شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه ای دستگیر و جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ عرب ادامه داد: در بازرسی بدنی متهمان که هر ۲ از تبعه کشورهای خارجی بودند، یک قبضه سلاح سرد و کلت کمری قلابی کشف و با هماهنگی قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی دامغان انگیزه متهمان از انجام این کار را فقط از روی جهالت و هیجانات کاذب عنوان کرد و با توصیه به جوانان مبنی بر اینکه مکان های عمومی جای تخلیه هیجان نیست، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه ایجاد مزاحمت و ناهنجاری از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha