کد خبر 216019
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

استاندار مازندران:

رشادت های سپاه لشکر ۲۵ کربلا مانع نفوذ اشرار در کشور می‌شود

رشادت های سپاه لشکر ۲۵ کربلا مانع نفوذ اشرار در کشور می‌شود

استاندار مازندران، همزمان با بازدید از منطقه صفر مرزی در ارومیه در جمع تعدادی از دلاوران لشکر ۲۵ کربلای مازندران حضور یافت و گفت: رشادت های سپاه لشکر ۲۵ کربلا مانع نفوذ و تحرکات معاندین و اشرار در کشور است.

 به گزارش گروه استان های حیات؛سید محمود حسینی پور به همراه فرمانده سپاه کربلای مازندران در سفربه مناطق صفر مرزی در شمال غرب، اظهار کرد: یکی از سخت‌ترین محورهای مرزی کشور مناطق شمال غرب است که امنیت آن توسط دلاورمردان لشکر ۲۵ کربلای سپاه مازندران تامین می‌شود.

وی افزود: لشکر ۲۵ کربلا که در منطقه صفر مرزی شمال غرب کشور در ارومیه مستقر هستند شهادت طلبانه از امنیت کشور دفاع می کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه در منطقه ای که عزیزان ما در سپاه ۲۵ کربلا امنیت آن را برقرار می کنند سه ماه از سال شرایط آب و هوایی مناسبی دارد و بقیه سال شرایطی بسیار سخت و دشواری بر منطقه حاکم است، تصریح کرد: رفتار سربازان ما در سپاه کربلای مازندران باید برای مسئولان یک مبنا باشد که بدون منت و بی وقفه به مردم خدمت کنند.

حسینی پور افزود: در شرایط فعلی همه ما باید تلاش کنیم تا مشکلات پیش روی مردم را حل و فصل کرده و گره از کارهای آنها باز کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha