کد خبر 215468
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

اعزام ناوگان اتوبوسی جنوب کرمان به مرز شلمچه برای بازگشت زائران اربعین

اعزام ناوگان اتوبوسی جنوب کرمان به مرز شلمچه برای بازگشت زائران اربعین

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری جنوب کرمان از آمادگی ناوگان اتوبوسی در مرز شلمچه برای انتقال زائران اربعین خبر داد و گفت: خودروهای عمومی سواری هم در حالت آماده باش قرار دارند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حمیدرضا علیدادی سلیمانی امروز، ۱۳ شهریورماه با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای بازگشت زائران اربعین گفت: باتوجه به گزارشاتی که از مرز شلمچه توسط ستاد اربعین اعلام شده، با موج بازگشت زائران مواجه هستیم، لذا همه ناوگان اتوبوس از جنوب کرمان به سایر نقاط کشور از امروز برای بازگشت سریع زائران از مبدا مرز شلمچه به مقصد جنوب کرمان اعزام شده است.

وی  از مردم جنوب کرمان و همه کسانی قصد تردد و جابجایی دارند خواست برای تسریع  انتقال زائران، از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند و افزود: از همه اهالی جنوب کرمان جهت سهیم شدن در ارائه خدمات به زائران سیدالشهدا علیه السلام تقاضا داریم در صورت ضرورت از وسایل حمل و نقل شخصی یا سواری کرایه عمومی استفاده کنند.

 علیدادی سلیمانی از هماهنگی‌های انجام شده برای جابجایی مسافرین توسط خودروهای عمومی سواری نیز خبر داد و افزود: خودروهای عمومی سواری به حالت آماده باش درآمده و ارائه خدمات توسط این قشر در حال انجام است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری جنوب کرمان گفت: از همه شهروندان درخواست داریم تا پایان اربعین حسینی و بازگشت کامل زائران از کربلای معلی همکاری لازم را با این مجموعه و صنف حمل و نقل جنوب کرمان داشته باشند تا بتوانیم فرایند بازگشت زائران را با سرعت هرچه بیشتر انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha