کد خبر 215062
۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

استاندار هرمزگان: 

تحقق مصوبات سفر رییس جمهور مهم‌ترین اولویت مدیران باشد

تحقق مصوبات سفر رییس جمهور مهم‌ترین اولویت مدیران باشد

 استاندار هرمزگان، تحقق مصوبات سفر رییس جمهور را مهم‌ترین اولویت مدیران ذکر کرد و گفت: اجرایی نشدن این مصوبات از سوی دستگاه‌های اجرایی استان غیرقابل قبول است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مهدی دوستی روز شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان درخصوص بررسی آخرین وضعیت طرح‌ها و مصوبات سفر رییس جمهور به استان افزود: مدیران دستگاه‌ها و نهادها باید تا پیش از سفر بعدی رییس جمهور به استان گزارش‌های پیشرفت مصوبات را به استانداری اعلام و سازمان برنامه و بودجه نیز بر اجرای این مصوبات نظارت کرده و گزارش ارائه دهد.

وی تمرکز بر روی مصوبات سفر را بسیار حائر اهمیت دانست و بیان کرد: رییس جمهور در سفر به استان هرمزگان مصوبات خوبی داشت که اجرای آن می‌تواند به توسعه استان کمک کند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهار کرد: در سفر دور دوم رییس جمهور به استان، ۲ مسئله مهم داریم که مسئله نخست بحث میثاق نامه‌ها و برنامه‌های‌مان برای توسعه استان بوده و مساله بعدی نیز تمرکز بر مصوبات سفر قبلی بوده که ابتدا مصوبات دور اول سفر سنجیده شده و سپس طرح‌ها و پروژه‌های جدید بررسی می‌شود.

دوستی همچنین با اشاره به ضابطه‌مند شدن اعطای زمین به طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان تصریح کرد: یکی از دغدغه‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری اعطای زمین به روش‌های قبلی است که احتمال بروز فساد یا خطای انسانی وجود دارد، بنابراین برای ضابطه‌مند شدن اعطای زمین به طرح‌ها باید به فکر روش‌های نوین بود تا مشکلات گذشته تکرار نشود.

در سفر دیماه سال ۱۴۰۰ آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور به هرمزگان در مجموع ۱۶۴ طرح مهم و ۴۹ هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات برای توسعه استان به تصویب رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha