کد خبر 214711
۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

حمید درخشان در گفتگو با «حیات»:

قوای تهاجمی پرسپولیس ضعف دارد/ فکر می‌کردم مقابل فولاد بدن بازیکنان کم بیاورد

قوای تهاجمی پرسپولیس ضعف دارد/ فکر می‌کردم مقابل فولاد بدن بازیکنان کم بیاورد

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در لیگ برتر صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل روز گذشته پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: عملکرد خوبی را از پرسپولیس شاهد بودی. من حس می‌کردم با توجه به شرایط جوی و آب و هوای اهواز در این فصل پرسپولیس از لحاظ بدنی کم بیاورد ولی خب دیدید که خیلی خوب عمل کردند و تا دقایق پایانی بازی سوار بر بازی بودند و حتی گل دیرهنگام هم به ثمر رساندند. عملکرد پرسپولیس در این بازی خوب بود و حتی حرکت رو به جلو و مثبتی هم از تیم شاهد بودیم و نسبت به بازی‌های قبل نمایش بهتری ارائه داد.

وی در مورد عملکرد یاسین سلمانی گفت: او بازیکن جوان و مستعدی است که این را قبلاً در سپاهان نشان داده بود. هنوز کار دارد تا تبدیل به یک فوتبالیست کامل شود ولی جوان و با انگیزه است و استعداد بالایی دارد. او به خوبی و درستی در حال کم کم اضافه شدن به ترکیب تیم است و گل‌محمدی روش خوبی در به کار گیری او استفاده کرده است و خوشحالم که توانست گلزنی کند و این در روحیه او تاثیر مثبتی خواهد داشت تا هرچه زودتر به فرم مطلوب خودش برسد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد قوای تهاجمی تیم هم خاطرنشان کرد: قبلاً هم گفتم اینکه گلزنی پرسپولیس از سوی هافبک‌ها و مدافعان رقم می‌خورد اتفاق خوبی نیست و نشان از ضعف در خط حمله دارد. این بازی هم گل اور را پورعلی‌گنجی به ثمر رساند و سهم مهاجمان از این دیدار فقط یک پاس گل بود. پرسپولیس نیاز دارد یک بازیکن با کیفیت در خط حمله به خدمت بگیرد.

درخشان در رابطه با تعطیلی مسابقات لیگ برتر هم گفت: به هر حال این تعطیلی‌ها اجتناب ناپذیر است ولی پویایی لیگ را خواهد گرفت و خصوصاً اینکه بعد از این دوره شاهد دربی خواهیم بود که امیدوارم در کیفیت آن تاثیر منفی نگذارد. کاش 6-7 هفته از رقابت‌ها می‌گذشت و بعد تطعیل می‌شد تا تیم‌ها از یک مرحله گذاری عبور کرده باشند و در این شرایط دوباره شاهد عقبگرد در تیم‌ها از لحاظ آمادگی بدنی خواهیم بود چرا که فقط 4 بازی انجام دادند و حالا به تعطیلات می‌روند.

وی در پایان یادآور شد: امسال از لیگ سطح بالایی برخوردار هستیم و سطح کیفی لیگ به نظرم نسبت به سال‌های گذشته بهتر است و تیم خیلی ضعیف در آن نداریم و حتی تیم‌های روی کاغذ ضعیف‌تر هم در عمل نمایش خوبی دارند و فاصله بین تیم‌ها کم شده است و سطح بالایی از رقابت را شاهد هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha