کد خبر 214407
۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

وزیر ارشاد به اعضای هیأت دولت کتاب هدیه داد

وزیر ارشاد به اعضای هیأت دولت کتاب هدیه داد

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ویراستی بیان کرد که به مناسبت هفته دولت به اعضای هیأت دولت کتاب «عملیات احیاء» داده است.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ویراستی بیان کرد که به مناسبت هفته دولت به اعضای هیأت دولت کتاب «عملیات احیاء» داده است.

اسماعیلی در ویراست نوشته است که به مناسبت هفته دولت، به اعضای هیأت دولت کتاب عملیات احیاء را هدیه کردم؛ این کتاب روایت پیشرفت و اراده جمعی از نخبگان این کشور برای شکوفایی و استقلال ایران عزیز است؛ کتابی روان، خواندنی و پرمغز که حتماً مدیران این دولت جهادی باید بخوانند. به همه جوانان عزیزایرانی نیز خواندن این کتاب را توصیه می‌نمایم.
 

وزیر ارشاد به اعضای هیأت دولت کتاب هدیه داد

کتاب «عملیات احیاء» روایتی است از صعود کارخانه دانش‌بنیان «جمکو» به قله علم و صنعت. «جمکو»، بزرگ‌ترین کارخانه تولید الکتروموتور ایران، سال ۹۶ ورشکسته شد. ۶ ماه حقوق عقب افتاده نیروهای باقی‌مانده و کلی بدهی معوق بانکی اعم از اصل و سود و جریمه، پدر کارخانه را درآورد. کار به جایی رسید که برق کارخانه را هم می‌خواستند قطع کنند اما درست همان زمان که خبرهای ورشکستگی بعضی کارخانه‌های تولیدی مثل «ارج» تیتر رسانه‌ها بود، جمکو احیاء شد و خلاف جریان آب حرکت کرد.

گفتنی است این کتاب را انتشارات «راه‌یار» در بهار سال جاری روانه بازار نشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha