کد خبر 214262
۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

روایت خدمت؛ ۲ سال با دولت مردم

آغاز سومین روز نمایشگاه روایت خدمت

آغاز سومین روز نمایشگاه روایت خدمت

اولین نمایشگاه دستاوردها و اقدامات دولت سیزدهم با عنوان روایت خدمت و با شعار وعده، وفا دقایقی قبل و در سومین روز برگزاری، فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ در سومین روز برگزاری نمایشگاه قرار است احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، سید علی ادیانی معاون امور تقنینی و معاونت امور مجلس و علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در نشست های خبری آخرین دستاوردهای دولت سیزدهم را تشریح کرده و به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند.

برگزاری نشست هایی با حضور قاسم جعفری معاون نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس، عیسی بزرگ زاده سخنگوی منابع آب، هاشم امینی سخنگوی آب و فاضلاب و مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق از دیگر برنامه های روز سوم نمایشگاه روایت خدمت است.

بازدید از این نمایشگاه که در سالن های ۸ و ۹ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر شده برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند تا هفتم شهریورماه از بخش های مختلف و فعالیت دستگاه ها و وزارتخانه ها در قالب بیش از ۳۰ غرفه بازدید کنند.

این نخستین بار است که دولت سیزدهم پس از فعالیت ۲ ساله خود مهمترین اقدامات و دستاوردهای دولت مردمی را به نمایش گذاشته است.

امکان بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ فراهم است و هر یک از دستگاه ها و وزارتخانه ها تلاش کرده اند با چاپ بروشور و تزئین غرفه های خود با عکس ها و تصاویر مختلف حاصل خدمت رسانی دولت سیزدهم را در معرض دید مردم قرار دهند.

در دومین روز برپایی نمایشگاه روایت خدمت؛ از دستاوردهای "رادیونوکلئید سزیم - ۱۳۷" با حضور محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران رونمایی شد.

در دومین روز همچنین محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور، حجت الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از بخش های مختلف بازدید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha