کد خبر 214256
۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

روابط عمومی دانشگاه شاهد:

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه شاهد بمناسبت سالروز شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر 

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه شاهد بمناسبت سالروز شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر 

اساتید بسیج دانشگاه شاهد به مناسبت سالروز شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر ( آن دو یار دیرین امام و امت) و هفته دولت، بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ اساتید بسیج دانشگاه شاهد به مناسبت سالروز شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر ( آن دو یار دیرین امام و امت) و هفته دولت، بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

«وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَنْ یُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ» ( بروج / ۸)

هفته دولت یادآور شهادت دو یار دیرین امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دو معلم، دو خادم دلسوز، دو اسوه علم و عمل، تقوا و اخلاص است. ملت انقلابی ایران هرگز یاد و خاطره این راست قامتان تاریخ انقلاب را فراموش نخواهد کرد. مردان شجاعی که گناهشان استقامت در راه اسلام ناب محمدی، پیروی از امام عظیم الشأن انقلاب، تکیه بر اصول انقلاب، سازش ناپذیری در برابر استکبار جهانی و زیادخواهان بین المللی و خدمت به امت انقلابی بود. 

بی شک شهادت این دو فرزند انقلاب فرصتی مغتنم برای همه، مسئولان در دولت سیزدهم است که با ساده زیستی مردمی، روحیه جهادی و استکبارستیزی راه نورانی آنها را جلوه گرتر و آوای توحیدی شان را رساتر بر بام جهان طنین انداز نمایند.

دولت انقلابی و مکتبی آیت اله رئیسی که روحیات انقلابی، خستگی ناپذیر، بانشاط و مردمی را در سیره عملکرد آن شاهد هستیم با توکل بر خداوند متعال و نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه امامین عزیز انقلاب و با تکیه بر توان داخلی و بکارگیری مدیران متعهد و متخصص عمل نموده و با برخورد قاطع با فساد و مفسدان در عرصه های مختلف، امید را در دل ملت ایران و جهان اسلام پرفروغ تر و با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی و کار و تلاش بی وقفه، کشور را به سوی شکوفایی و پیشرفت و تعالی هدایت نمایند.

ما استادان بسیجی دانشگاه شاهد ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت از رییس محترم جمهور و رییس محترم هیأت امنای دانشگاه بابت انتصاب جناب آقای دکتر احمد چلداوی به عنوان رییس دانشگاه تشکر و قدردانی می کنیم و به حکم جمله « مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ ‏» از تلاش های خداپسندانه و خالصانه آقای دکتر چلداوی که خود جانباز و آزاده دفاع مقدس هستند تشکر می کنیم.

در خاتمه فرصت را مغتنم شمرده از رییس محترم جمهوری اسلامی حضرت آیت الله دکتر رییسی رسماً دعوت می کنیم که در شروع سال تحصیلی جدید برای زنگ مهر به دانشگاه شاهد که لقب مطهر ( گلخانه ی عطرآگین) را از رهبر معظم و امام مجسم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای عزیز دریافت کرده است تشریف بیاورید و از نزدیک با پیشرفت های دانشگاه در دوسال گذشته آشنا و حمایت های خود را از دانشگاه شاهد و مدیریت انقلابی، دانشگاه تراز انقلاب اعلام نمایند. 

با آرزوی فرج عاجل و نهایی امام زمان عجل ا... تعالی فرجه الشریف
بسیج اساتید دانشگاه شاهد
یکشنبه ۵/۶/۱۴۰۲

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha