کد خبر 214118
۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

مهدی عباسی در صحن شورا:

موفقیت های دولت در بسیاری از حوزه ها چشمگیر است

موفقیت های دولت در بسیاری از حوزه ها چشمگیر است

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز خرسندی از اقدامات دولت در حوزه بین الملل و خدمت به مردم، تلاش مجموعه دولت را قابل تقدیر دانست و گفت: خوشبختانه می بینیم که در طول این مدت بسیاری از پروژه های موفق در حال شکل گیری است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، در جریان برگزاری صحن علنی یکصد و هفتاد و سوم، ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: در فرهنگ انقلاب اسلامی دولت و مردم وجود ندارد؛ بلکه دولت مردمی داریم، دولتی که برخواسته از ادارده مردم و در خدمت مردم است.

وی با بیان اینکه دولت در تلاش است تا در وظیفه خدمت رسانی خود از تمام ظرفیت های خود استفاده کند اظهار داشت: خوشبختانه دولت سیزدهم توانسته در عرصه بین المللی، در حوزه راه اندازی صنایع رها شده، در حوزه تقویت و تأسیس مراکز درمانی، بهداشتی و بیمارستانی، در حوزه عمرانی اقدامات چشمگیری داشته و می بینیم که در طول این مدت بسیاری از پروژه های موفق در حال شکل گیری است.

عباسی تأکید کرد: به عنوان عضو شورای اسلامی شهر تهران از دولت تقدیر می کنیم و از دولت با تمام توان حمایت خواهیم کرد که مسیر خود را ادامه دهد.

وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری رویداد محرم شهر، یادآور شد: در میدان آزادی کار فاخر و شایسته ای در حوزه فرهنگی ایجاد شده بود که دیدیم؛ لذت بردیم و امیدواریم تا این قبیل تلاشها در محضر حضرت سیدالشهدا (ع) ثبت و ضبط شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha