کد خبر 213730
۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

بیش از ۸۵۰۰ گروه دانشجویی در مسیر اربعین خدمت رسانی می‌کنند

بیش از ۸۵۰۰ گروه دانشجویی در مسیر اربعین خدمت رسانی می‌کنند

دبیر پویش در مدار حبیب بسیج دانشجویی گفت: بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ گروه دانشجویی سراسر کشور برای خدمت رسانی در پویش «در مدار حبیب» اربعین حسینی ثبت نام کردند و خدمت رسانی این گروه‌ها از ۳ شهریور آغاز می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ محمدنیا دبیر پویش در مدار حبیب بسیج دانشجویی با اشاره به جزئیات پویش در مدار حبیب، اظهار کرد: در مراسم اربعین سال ۱۴۰۱، حدود ۲ هزار تیم دانشجویی مشغول خدمت رسانی به زوار اربعین بودند، امسال استقبال دانشجویان افزایش قابل توجهی داشت و تا این لحظه ۸ هزار و ۵۰۰ گروه دانشجویی سراسر کشور برای خدمت رسانی در اربعین حسینی ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به جزئیات گروه‌های ثبت نامی در این پویش، افزود: ۵ هزار و ۳۹۸ گروه فرهنگی، هزار و ۶۷۹ گروه پزشکی و ۹۷۴ گروه طب سنتی در این پویش ثبت نام کرده اند.

محمدنیا تاکید کرد: هدف برگزاری پویش این است که هر کسی و در هر جایی بتواند طعم شیرین خدمت رسانی به زوار اربعین را بچشد و همه موکب‌ها به صورت سیار و در طول مسیر راهپیمایی راه اندازی شده اند.

این فعال دانشجویی گفت: دلیل راه اندازی پویش این بود که عده‌ای از دانشجویان و مردم نمی‌توانستند به صورت دائم در محل خاصی حضور یابند و پویش در مدار حبیب این امکان را فراهم کرده است که به صورت سیار و در طول مسیر مشغول خدمت رسانی باشند.

دبیر پویش در مدار حبیب افزود: این پویش در ۳ حوزه فرهنگی، پزشکی و طب سنتی و هر حوزه در ۳ بخش کودکان، نوجوان و بزرگسالان فعالیت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha