کد خبر 213657
۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

معاون امور مجلس رئیس جمهور:

دولت سیزدهم پروژه‌های ناتمام 10 سال گذشته را به بهره‌برداری رساند

دولت سیزدهم پروژه‌های ناتمام 10 سال گذشته را به بهره‌برداری رساند

معاون امور مجلس رئیس جمهور در سفر به نایین گفت: دولت سیزدهم در این دوسال خدمت ثابت کرده که دولتی مردمی، تحول گرا، عدالت محور، عمل‌گرا و نتیجه‌گرا است و هرکدام از وزرات‌خانه‌ها و سازمان‌ها اقدامات بسیار خوبی انجام دادند که نیاز به تشریح دارد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سید محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور در حاشیه سفر به شهرستان نایین اظهار کرد: هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای گزارش دهی از اقدامات دولت است، دولت سیزدهم در این دو سال خدمت ثابت کرده که دولتی مردمی، تحول گرا، عدالت محور، عمل‌گرا و نتیجه‌گرا است و هرکدام از وزرات‌خانه‌ها و سازمان‌ها اقدامات بسیار خوبی انجام دادند که نیاز به تشریح دارد.

وی ادامه داد:  مردم در هفته دولت باید از طریق رسانه‌ها و سفرهای اعضای دولت به استان‌ها و در حاشیه افتتاح پروژه‌های متعدد از اقدامات دو سال خدمت دولت مردمی سیزدهم با خبر شوند.

حسینی با بیان اینکه برخی پروژه‌ها بیش از ۱۰ سال راکد مانده بود و بعضی اشخاص باور نمی‌کردند که این پروژه‌ها به بهره برداری برسد، گفت: امروز در شهرستان نایین از سه پروژه بازدید شد که در مرحله اول یک کارخانه تولید انواع کاشی و سرامیک با اشتغالزایی مستقیم ۱۳۰ نفر و غیرمستقیم ۳۳۰ نفر به بهره برداری رسید.

معاون امور مجلس رئیس جمهور ادامه داد: این پروژه چند سالی به دلایلی در فعالیت آن وقفه افتاده بود اکنون با همت برخی جوانان شهرستان نایین در سفر امروز افتتاح و راه اندازی شده است.

وی در ادامه گفت: از پروژه در حال احداث بیمارستان افضلیان نایین که مورد نیاز شرق استان اصفهان است و پروژه در حال تکمیل کتابخانه مرکزی شهر نایین که روند تکمیل آن سرعت پیدا کرده، بازدید کردیم و پس از بررسی‌های لازم، اعتبار قابل توجهی برای تکمیل این پروژه‌ها اختصاص داده خواهد شد. 

حسینی با بیان اینکه معاون اجرایی ریاست جمهوری پیگیر گزارش این سفر است، تاکید کرد: گزارش این سفر در اختیار معاون اجرایی ریاست جمهوری قرار خواهد گرفت تا مصوبات آن یکی پس از دیگری اجرایی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha