کد خبر 213493
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹

خمز: باید بهترین بازی‌مان را انجام دهیم/ بازی برای ما یک هدیه است

خمز: باید بهترین بازی‌مان را انجام دهیم/ بازی برای ما یک هدیه است

سرمربی تیم تراکتور گفت: باید بهترین بازی‌مان را انجام دهیم و بازیکنان در بالاترین سطح تمام تلاششان را انجام دهند

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ پاکو خمز، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار فردا (سه‌شنبه) تیمش برابر شارجه در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی فردا فرصت خیلی خوبی است برای اینکه بتوانیم در معتبرترین رقابت آسیا حضور داشته باشیم. این بازی برای ما یک هدیه است که بازیکنان فصل گذشته با بازی خوبشان این را به ما اهدا کردند و باید با تلاش و بازی خوب، قدر این هدیه را بدانیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این پرسش که حسین‌زاده پس از شکست مقابل پرسپولیس گفته بود نتیجه برای برخی بازیکنان مهم نیست، گفت: من چیزی ندیدم و هیچ مدرکی وجود ندارد که این موضوع را تأیید کند! فقط بعد از باخت بازیکنان را ناراحت دیدم. حالا که این فرصت را دارم، می‌خواهم نه فقط به بازیکنان بلکه به باشگاه یک پیامی بدهم؛ اگر لازم است چیزی به هم بگوییم، از رسانه برای آن استفاده نکنیم. به نظرم این یک حرکت بزدلانه است که چیزی را از طریق رسانه‌ها مطرح کنیم. اگر کسی چیزی می‌خواهد بگوید، بهتر است بین خودمان باشد و صحبت کنیم. من قطعاً به این موضوع رسیدگی می‌کنم و اگر چنین چیزی وجود داشته باشد بررسی می‌کنیم تا حل شود. از همه خواهش می‌کنم بیشتر کار و تلاش کنیم.

خمس همچنین گفت: تنها راهی که در بازی فردا داریم این است که بهتر از آنها بازی کنیم. شارجه تیمی است که بازیکنان خوبی در اختیار دارد؛ بازیکنانی که هنگام صاحب توپ بودن، می‌توانند تعادل را به نفع شارجه تغییر دهند. باید بهترین بازی‌مان را انجام دهیم و بازیکنان در بالاترین سطح تمام تلاششان را انجام دهند و در صورت محقق شدن این امر می‌توانیم پیروز میدان باشیم.

وی درباره اینکه پیانیچ به‌عنوان یکی از ستاره‌های فوتبال آسیا در تیم حریف قرار دارد و چه برنامه‌ای برای مهار او دارند، تصریح کرد: تنها راهی که وجود دارد این است که بهتر از حریف بازی کنیم. الشارجه از نظر فردی بازیکنان خوبی دارد. باید مدنظر داشته باشیم که این تیم دارای بازیکنانی است که اگر توپ را بگیرند می‌توانند تعادل را به نفع تیم‌شان تغییر دهند. ما باید بهترین بازی‌مان را انجام دهیم و بازیکنان در بالاترین سطح خودشان باشند. اگر این اتفاق بیفتد می‌توانیم رقابت نزدیکی با الشارجه داشته باشیم و برنده شویم.

خمس در پایان گفت: وقتی که مالکیت توپ در اختیار شماست و بازی را درک می‌کنید شانس بیشتری برای پیروزی دارید. فکر می‌کنم در زمان فوتبال بازی کردن هر قدر هم شجاع باشید، می‌توانید باز هم شجاع‌تر شوید. مهم‌ترین چیز این است که بدون ترس و برای بازی خوب وارد زمین شویم، هوداران فقط برای تماشای بردمان نمی‌آیند و می‌خواهد بازی زیبایی را تماشا کنند.

دیدار تراکتور و شارجه فردا (سه‌شنبه) ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha