کد خبر 213351
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

ستاد مرکزی اربعین از خانواده 10 شهید همچون حاج قاسم و ابومهدی تجلیل می‌کند

ستاد مرکزی اربعین از خانواده 10 شهید همچون حاج قاسم و ابومهدی تجلیل می‌کند

ستاد مرکزی اربعین فردا قبل از تشریح آخرین اقدامات برای اربعین 1402 از خانواده 10 شهید همچون خانواده شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تجلیل می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ صد و هفتمین جلسه ستاد مرکزی اربعین فردا دوشنبه ۳۰ مرداد با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور و جمعی از مسؤولان در وزارت کشور برگزار می‌شود.

در ابتدای این جلسه از خانواده‌های شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس از شهدای مقاومت، خانواده‌های شهید آرمان علی‌وردی و روح‌الله عجمیان از شهدای امنیت، خانواده‌های سردار شهید شعبان نصیری و سردار سیدحمید طباطبایی‌مهر، شهید جلال ملک محمدی و شهید محمدحسین مرادی، شهید ابوالفضل سرلک و شهید ابوالفضل نیکزاد از شهدای مدافع حرم در این مراسم تجلیل می‌شود.

همچنین یکی از رویکردهای ستاد مرکزی اربعین امسال، زیارت اربعین به نیابت از شهداست که در این زمینه سعی شده تا زائران به نیابت از هر کدام از شهدا در مسیر پیاده‌روی قدم بردارند.

گفتنی است، عملیات اربعین ۱۴۰۲ از ۲۷ مرداد آغاز شده و تا بیستم شهریور ادامه دارد. ستاد مرکزی اربعین از زائران می‌خواهد علاوه بر ثبت‌نام قطعی در سامانه سماح، سفر خود را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha