کد خبر 212744
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

محمد نصرتی در گفتگو با «حیات»:

مقابل پرسپولیس به دنبال جبران مافات هستیم/ احیای پاس بهترین خبر ممکن برای فوتبال ایران است

مقابل پرسپولیس به دنبال جبران مافات هستیم/ احیای پاس بهترین خبر ممکن برای فوتبال ایران است

مربی تیم فوتبال تراکتور در مورد شکست مقابل سپاهان و تقابل پیش رو با پرسپولیس صحبت کرد.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص شکست تیم فوتبال تراکتور مقابل سپاهان اظهار داشت: هم تراکتور و هم سپاهان از تیم‌های خوب و قدرتمند لیگ هستند ولی یک تفاوت عمده میان ما و آنها وجود داشت و آن هم این است که سپاهان تغییرات زیادی نداشته و اکثر بازیکنان با کیفیت خودش را از فصل قبل حفظ کرده است ولی ما تغییرات زیادی داریم و تفاوت این دو مورد خصوصاً در هفته اول لیگ خیلی خودش را نشان می‌دهد. ما بخش عمده‌ای از ترکیب فصل گذشته‌مان تغییر کرده است و برای همین مدتی به زمان نیاز داریم تا به هماهنگی برسیم و یکی از دلایل شکست ما مقابل سپاهان این مورد بود. نباید بدشانسی را هم فراموش کرد که ما فرصت‌هایی داشتیم و نتوانستیم از آن استفاده کنیم و شاید حداقل یک امتیاز می‌توانستیم از این بازی بگیریم. از کیفیت بد چمن ورزشگاه نقش جهان هم نباید غافل شد ولی در کل بازی را باختیم و جای توجیه و بهانه نیست و باید این موضوع را بپذیریم. تراکتور روز خوبش نبود و نتیجه نگرفت.

وی در مورد تقابل هفته دوم با پرسپولیس گفت: شکست در هفته نخست ما را از برنامه‌هایمان عقب انداخته است و برای همین مقابل پرسپولیس محکوم به پیروزی هستیم. پرسپولیس تیم خوب و قدرتمندی است و شکست دادن این تیم فقط در حرف کار راحتی است ولی خب ما هم تراکتور هستیم و از پس کارهای بزرگ باید بر بیاییم و به هر شکل ممکن به سه امتیاز این بازی نیاز داریم. بازیکنان انگیزه و روحیه خوبی دارند و با فراموشی شکست بازی اول فقط به بردن پرسپولیس فکر می‌کنند و برتری در چنین بازی مهمی هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جدولی خیلی به ما کمک خواهد کرد و می‌توانیم به خوبی به ادامه مسابقات بپردازیم.

مربی تراکتور در مورد قرعه سخت این تیم در دو بازی ابتدایی هم عنوان کرد: این موضوع زیاد مطرح می‌شود که تقابل با سپاهان و پرسپولیس در دو هفته نخست قرعه سختی است ولی من کلاً به این واژه اعتقادی ندارم و چیزی به اسم قرعه سخت برای ما معنی ندارد. ما باید با هر 15 تیم دیگر بازی کنیم و اینکه چه هفته‌ای به مصاف چه تیمی برویم برای تیمی که اهداف بزرگی در سر دارد خیلی تفاوتی نمی‌کند و اینها برای وقتی است که شما دنبال توجیه و بهانه هستید. قبول دارم که لیگ را با دو بازی دشوار شروع کردیم ولی خب این هم می‌تواند مثبت باشد و هم منفی. برای همین می‌گویم خیلی به قرعه سخت اعتقادی ندارم.

نصرتی در مورد تاسیس دوباره باشگاه پاس هم گفت: پاس برای ما که از این تیم رشد کردیم و به فوتبال معرفی شدیم حکم خانه را دارد و خیلی ناراحت بودم در این سال‌ها که جای این تیم خوب خالی است و واقعاً خوشحالم که دوباره تیمی به اسم پاس تهران تشکیل شده است و امیدوارم هرچه زودتر به سطح اول فوتبال ایران برگردد. من خاطرات شیرینی از پاس دارم و واقعاً حیف بود با انتقال این تیم به همدان آن را از بین بردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha