کد خبر 212603
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

ناصر فریادشیران در گفتگو با «حیات»:

پاس را دوباره قهرمان ایران می‌کنیم و به آسیا می‌فرستیم/ قصد نداریم زیر مجموعه نیروی انتظامی باشیم

پاس را دوباره قهرمان ایران می‌کنیم و به آسیا می‌فرستیم/ قصد نداریم زیر مجموعه نیروی انتظامی باشیم

رئیس هیات مدیره باشگاه پاس تهران از بازگشت این نام بزرگ به فوتبال ایران صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ صبح امروز خبر خوشی برای فوتبال ایران روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که مربوط به بازگشت پاس تهران بود. نام بزرگی که فوتبالدوستان خاطرات خوشی از آن در ذهن دارند و در کنار استقلال و پرسپولیس به عنوان یک قدرت و قطب در فوتبال ایران شناخته شده بود و حالا قرار است دوباره از سطح سوم فوتبال ایران فعالیتش را آغاز کند و برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران و آسیا برنامه‌های مهمی در سر دارد. تیمی که سال 1386 با انتقال به همدان عملاً منحل شد و حالا تولدی دوباره یافته است.

ناصر فریادشیران در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص بازگشت پاس تهران اظهار داشت: این اتفاقی که امروز رخ داده حاصل کار چند روزه نیست و فعالیت طولانی مدت و تلاش برای پس گرفتن یک برند بزرگ در فوتبال ایران بوده است که من در کنار پیشکسوتان بزرگ باشگاه دوندگی زیادی برای آن داشتیم و خوشحالیم به هدفمان رسیدیم. پاس یک نام بزرگ است که جای خالی آن در فوتبال ایران حس می‌شد و حالا اتفاق خوشحال کننده‌ای است که توانستیم نام باشگاه بزرگ پاس تهران را دوباره زنده کنیم و به امید خدا برنامه‌های زیادی برای احیای آن و بازگشت به سطح اول فوتبال ایران داریم.

وی افزود: این باشگاه نام‌های بزرگی پشت سر خود دارد که از کمک همه آنها در این مسیر استفاده کرده و می‌کنیم. از مهدی مناجاتی گرفته تا گودرزحبیبی و اصغر شرفی و فرامرز ظلی گرفته و جلوتر حسین فرکی و فیروز کریمی و نسل بعد از آن محمد خاکپور و حمید استیلی و رسول خطیبی و اصغر مدیرروستا و در ادامه جواد نکونام و وحید هاشمیان و آرش برهانی و محمد نصرتی و خیلی از نفرات دیگری که نامشان ممکن است از قلم بیافتد و در تاریخ باشگاه پاس نام بزرگ کم نداریم و از کمک همه عزیزانی که نام باشگاه پاس در شناسنامه فوتبالی آنها ثبت شده دعوت می‌کنیم تا ما را در احیای دوباره این نام بزرگ یاری دهند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پاس تهران در ادامه عنوان کرد: باشگاه پاس با قدمت بالای 70 سال و سابقه قهرمانی در آسیا و به عنوان آخرین تیم ایرانی که جام قهرمانی سطح اول فوتبال آسیا را بالای سر برد حق زیادی گردن فوتبال ایران دارد ولی متاسفانه در سال 1386 در یک اقدام نادرست به نوعی نابود شد و به همدان منتقل شد ولی ما در طول این سالیان تلاش کردیم و دوباره پاس تهران را احیا کردیم و تشکیل دادیم و برای آن برنامه‌های بزرگی در سر داریم و آن را به سطح اول فوتبال ایران برمی‌گردانیم.

فریادشیران در مورد اینکه آیا پاس بازهم قرار است زیر نظر ناجا باشد یا نه، گفت: نه، این چنین نیست و مجموعه جدید پاس تهران زیر نظر بخش خصوصی و توسط اسپانسر مدیریت می‌شود و منابع مالی خود را تامین می‌کند. من روز گذشته میهمان برنامه تلویزیونی بودم و بعد از من سردار رحیمی رئیس نیروی انتظامی تهران بزرگ میهمان برنامه بودند و من را دیدند و ابراز خوشحالی کردند که پاس تهران دوباره تشکیل شده است و عنوان کردند که برای اینکه پاس تهران دوباره به فوتبال برگردد تلاش زیادی انجام دادند و حالا که ما این کار را کردیم خیلی خوشحال هستند. ما زیر نظر بخش خصوصی فعالیت می‌کنیم و قرار نیست زیر نظر نیروی انتظامی باشیم.

وی افزود: اینکه ما زیر نظر نیروی انتظامی باشیم و پوئن گرفتن بازیکن سرباز را داشته باشیم خیلی خوب است چرا که در تهران فقط یک تیم مقاومت را داریم که می‌تواند سرباز جذب کند و فضای دیگری نداریم ولی خب برنامه این است که پاس جدید زیر نظر بخش خصوصی باشد و چنین پوئنی در اختیار نداریم. حالا شاید در آینده وقتی پاس به سطح اول فوتبال ایران برگشت برنامه تغییر کند ولی بعید می‌دانم. ما زمین همای تهران را گرفتیم و قرار است با قدرت شروع کنیم و از امروز تمریناتمان آغاز خواهد شد. ما طی 5-6 سال پاس را به لیگ برتر می‌رسانیم و مدعی قهرمانی لیگ برتر خواهیم شد و به آسیا می‌رویم و این چیزی که من میگویم یک ادعای گزاف نیست و در نفت تهران این کار را انجام دادیم. در استقلال هم برنامه های مهمی در سر داشتم که اجازه انجامش را ندادند ولی در پاس مطمئن باشید موفق خواهیم شد.

رئیس هیات مدیره پاس تهران در مورد حمایت پیشکسوتان از بازگشت پاس هم گفت: باور نمی‌کنید از روز گذشته که این اتفاق صورت گرفت چقدر برای من پیام می‌آید و مرتباً و پشت سر هم برای من پیام می‌آید و ابراز خوشحالی می‌کنند و تلفنم مرتباً مشغول است. دیروز بود که محمد نصرتی برای من پیام گذاشت و ابراز خوشحالی کرد و واقعاً جو خوبی راه افتاده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha