کد خبر 212229
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

مسی دیگر آن بازیکن چند سال قبل نیست

مسی دیگر آن بازیکن چند سال قبل نیست

ساعت 4 بامداد فردا اینتر میامی در یک چهارم نهایی لیگ کاپ به مصاف شارلوت خواهد رفت و در صورت پیروزی به جمع چهار تیم راه می یابد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ ساعت 4 بامداد فردا اینتر میامی در یک چهارم نهایی لیگ کاپ به مصاف شارلوت خواهد رفت و در صورت پیروزی به جمع چهار تیم راه می یابد. اینتر با لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا از یک تیم اغلب ناکام به یک تیم برنده تغییر پیدا کرده و حالا شانس زیادی برای رفتم به نیمه نهایی لیگ کاپ دارد. 
اینتر دور قبل با درخشش لیونل مسی و در ضیافت پنالتی ها توانست دالاس را شکست دهد و باید دید فردا برابر شارلوت چه خواهد کرد
 مسی دیگر آن بازیکن چند سال قبل نیست
تاتا مارتینو، مربی اینتر میامی، در نشست خبری این بازی و در مورد مسی گفت: «این لئو از لحاظ انگیزشی هیج تفاوتی با بازیکنی که در جام جهانی می خواست آرژانتین را قهرمان جهان کند، ندارد. او به اینتر میامی آمده تا قهرمان عناوین مختلف شود و این انگیزه او به دیگر بازیکنان تیم نیز منتقل شده است.»
مسی دیگر آن بازیکن چند سال قبل نیست
مارتینو ادامه داد: «مسی در داخل و خارج از زمین یک رهبر بزرگ است و این را در سال های اخیر بارها ثابت کرده است. من به جام جهانی اشاره کردم چون بازتابی از قدرت رهبری مسی بود. او با بازیکن چند سال قبل که فقط تمرکزش روی بازی بود، تفاوت کرده و حالا از هر حیث روی تیم در داخل و خارج از میدان اشراف دارد.

من صحبت های خوبی با تیم داشتم و آماده ایم تا یک بازی خوب را انجام دهیم. وقتی بازیکنانم را اینطور متمرکز می بینم، همه چیز ساده‌تر می شود و زحمت مربی هم کمتر خواهد شد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha