کد خبر 212214
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

هشدار پدر به هالند بابت لباس‌های جلف!

هشدار پدر به هالند بابت لباس‌های جلف!

امشب ارلینگ هالند دومین فصل خود را با منچسترسیتی آغاز می‌کند و در ورزشگاه تورف مور به مصاف برنلی خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ این بازیکن نروژی اولین فصل با سیتی را درخشان سپری کرد. او طی 35 بازی 36 گل به ثمر رساند و با سه عنوان قهرمانی، فصلی فراموش نشدنی داشت.

در مستند جدیدی که از هالند پس از حضور در منچسترسیتی با نام Haaland: Breaking Ground ساخته شده، این جوان 23 ساله می‌گوید که چگونه اتفاقات جدید را تجربه کرده است.

هالند در بخشی از این مستند می‌گوید: "فصل اول با سیتی نمی‌توانست بهتر از این باشد. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با سیتی برای اولین بار فوق العاده است. برای همین به اینجا آمدم تا باشگاه را به سطح بالاتری ببرم."

تابستان اخیر برای این ستاره بزرگ پرماجرا بود و در چندین رویداد در کنار افراد مشهور دیده شد. از جمله اینکه او به همراه کیم کارداشیان در فشن شوی اختصاصی دولچه  گابانا در ایتالیا حضور داشت.

هشدار پدر به هالند بابت لباس‌های جلف!

آلف اینگه، پدر 50 ساله هالند، پیشرفت این جوان 23 ساله را از روز اول دنبال کرده است. از زمان حضور در منچسترسیتی تا به امروز، وضعیت این بازیکن در فضای مجازی بسیار بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

آلف اینگه می‌گوید که ارلینگ هالند هر کجا می‌رود، ماجراهایی در اطراف او وجود دارد: "او نمی‌تواند مانند بسیاری از ما زندگی عادی داشته باشد. تغییری به خصوص در خارج از فوتبال رخ داده و او باید این را در نظر بگیرد. هر کاری که انجام می‌دهد مورد توجه قرار می‌گیرد، بنابراین او باید کمی مراقب باشد."

رفتار هالند در فضای مجازی بسیار تغییر کرده و به شدت هم این بازیکن مورد توجه است. او در هفته‌های اخیر در صفحه اینستاگرامش به نسبت گذشته بیشتر فعالیت کرده و لباس‌هایی که او استفاده می‌کند بیشتر از الهام گرفتن برای جوانان، دست‌مایه شوخی‌ها در فضای مجازی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha