کد خبر 211750
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

زارع نژاد:

خبرنگاران درحقیقت راویان مدافعان فی سبیل الله هستند

خبرنگاران درحقیقت راویان مدافعان فی سبیل الله هستند

مدیرکل دفتر ریاست، روابط‌ عمومی‌ و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خبرنگارانی که در حوزه تریج فرهنگ ایثار و شهادت خدمت رسانی میکنند درحقیقت راویان مدافعان فی سبیل الله هستند که به قول رهبر معظم انقلاب اجرشان کمتر از مجاهدین فی سبیل الله نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ عباس زارع نژاد مدیرکل دفتر ریاست، روابط‌ عمومی‌ و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم ویژه برنامه روز خبرنگار که صبح امروز در هتل هویزه برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم به خبرنگاران و اهالی رسانه گفت:‌ نام و یاد تمام شهدا به ویژه شهید صارمی را گرامی میداریم که در سال ۱۳۷۷ در مسیر اطلاع رسانی و خبر به درجه رفیع شهادت نائل شد و تا آخرین لحظه در مسیر رسالت خود کم کاستی نکرد. 

وی افزود: ایشان دقایقی پیش از شهادت در ارتباط تلفنی اعلام کرد من محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلای ایران هستم. گروه طالبان وارد شهر مزار شریف شد و در نهایت مزار شریف سقوط کرد.

زارع نژاد با درود به روح همه شهدا و درگذشتگانی که در حوزه خبر و رسانه به درجه شهادت رسیدند، مطرح کرد:
خبرنگارانی که در حوزه تریج فرهنگ ایثار و شهادت خدمت رسانی میکنند درحقیقت راویان مدافعان فی سبیل الله هستند که به قول رهبر معظم انقلاب اجرشان کمتر از مجاهدین فی سبیل الله نیست.

مدیرکل دفتر ریاست، روابط‌ عمومی‌ و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شما خبرنگاران صدای جامعه ایثارگری هستید، تصریح کرد: ما در دوره جدید ریاست بنیاد شهید تلاش میکنیم تا تعامل افزایش یابد و به این روایت ها و مجاهدت ها بیشتر با نگاه ترویجی پرداخته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha