کد خبر 211338
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

ضیا عربشاهی در گفتگو با «حیات»:

پرسپولیس برای رقابت نیاز به تیم کامل‌تری دارد/ استقلال مشکلات داخلی دارد و شرایطش ربطی به وزارت ورزش ندازد

پرسپولیس برای رقابت نیاز به تیم کامل‌تری دارد/ استقلال مشکلات داخلی دارد و شرایطش ربطی به وزارت ورزش ندازد

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت استقلال و پرسپولیس در آستانه شروع لیگ برتر صحبت کرد.

ضیا عربشاهی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت پرسپولیس در آستانه شروع لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس توانسته اکثر نفرات مهم خودش را حفظ کند و این نقطه قوت بزرگی است ولی خب در چند پست بازیکنانی از دست داده که باید به جایشان بازیکن بگیرد و تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است. شما در نظر بگیرید که لیگ امسال به مراتب از سال قبل لیگ سخت‌تری است و سپاهان و تراکتور به مراقبت قدرتمندتر شده‌اند و رقابت کردن سخت‌تر است و برای همین با تیم کامل‌تری باید به مسابقات برویم ولی تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است. 

وی افزود: پرسپولیس برای کامل شدن در خط هافبک، در دروازه، در دفاع چپ و مهم‌تر از همه این‌ها در خط حمله نیاز به جذب بازیکن دارد و الان بازیکن شاخصی هم در بازار ایران نمانده که جذب شود و برای همین باید بازیکن خارجی جذب شود که آن هم داستان خودش را دارد چرا که با این قیمت ارز و محدودیت‌های موجود و شرایط مالی باشگاه کار سختی است. در هر صورت من نگران وضعیت پرسپولیس هستم. 

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس امسال باید به آسیا برود و با حریفان تا بن دندان مسلح بازی کند و نباید این موضوع را ساده گرفت. به نظرم هم دولت باید حمایت ویژه‌ای از پرسپولیس از این بابت داشته باشد و هم قوانین و محدودیت‌های موجود برای تیمی که نماینده ایران در آسیاست باید متفاوت باشد و سقف و قراداد و این مسائل جور دیگری اعمال شود. الان این قانون را گذاشته‌اند و پرسپولیس هم بر فرض به آن پایبند باشد ولی خب فلان باشگاه شهرستانی که خودش علنا می‌گوید سقف را رعایت نمی‌کنم چه برخوردی با آن می‌شود؟ این شرایط فقط باعث تبعیض و نابرابری است و رقابت را دشوار می‌کند. 

عربشاهی در مورد وضعیت استقلال هم توضیح داد: استقلال هم مشکلات زیادی دارد ولی این مشکلات داخلی است و به دلیل درگیری‌ها و مسائلی است که داخل باشگاه وجود دارد. آنها در مدیریت و کادرفنی ثبات را رعایت نمی‌کنند و تغییرات در این مجموعه بیش از حد نرمال است و برای همین دچار مشکلات می‌شوند. اینکه موفقیت های پرسپولیس را به حمایت وزیر ربط می‌دهند حرف درستی نیست و دلیلش همین ثبات است. خود استقلال هم یک سال در مدیریت و کادرفنی ثبات داشت و قهرمان شد. این صحبت‌ها را در زمان سلطانی فر مطرح می‌کردند و بعد از آن در زمان سجادی هم مطرح شد و حالا که وزیر جدید آمده بازهم اگر بخواهند نتیجه نگیرند و آن را به وزارت ربط دهند تکرار همان اشتباهات قبل است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha