کد خبر 211317
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

مهمترین ستاره سری A تمدید نمی‌کند!

مهمترین ستاره سری A تمدید نمی‌کند!

روبرتو کالندا، ایجنت ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، همچنان با آئورلیو دی لورنتیس در حال مذاکره است و با وجود جلسات متعدد، هنوز هیچ توافقی حاصل نشده است.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ ناپولی مشتاق است تا قرارداد مهاجم نیجریه‌ای خود را به طور بلند مدت تمدید کند تا با وجود علاقه تیم‌های بزرگ در سراسر اروپا بتواند این بازیکن 24 ساله را حفظ کند. اما تا کنون مذاکرات آن‌ها به نتیجه‌ای نرسیده است.

دو سال از قرارداد فعلی اوسیمن با تیمش باقی مانده است. او برای ماندن در شهر ناپل مشتاق است اما با این وجود مایل است که یک بند فسخ در قرارداد جدیدش باشد تا به این بازیکن اطمینان خاطری برای جدایی در آینده بدهد.

کالندا روز سه شنبه هفته جاری برای ادامه مذاکرات با سران ناپولی دیدار کرد و بدون توافق جدید، این جلسه را ترک کرد. او تا به حال شش بار با باشگاه ملاقات کرده است ولی نتوانسته با باشگاه موکلش برای تمدید قرارداد به توافق برسد.

هنوز این اطمینان وجود دارد که قرارداد این بازیکن با ناپولی تمدید می‌شود اما جزئیات مختلفی وجود دارند که باید روی آن‌ها مذاکره شود مانند دستمزد این بازیکن و قراردادن یک بند فسخ در قرارداد جدید.

مهمترین ستاره سری A تمدید نمی‌کند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha