کد خبر 211223
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

معرفی مدیر جدید آژاکس بعد از سکته فن‌درسار

معرفی مدیر جدید آژاکس بعد از سکته فن‌درسار

هیئت مدیره باشگاه هلندی آژاکس امروز در جلسه خود الکس کروس را به عنوان مدیر جدید این باشگاه منصوب کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ هیئت مدیره باشگاه هلندی آژاکس امروز در جلسه خود الکس کروس را به عنوان مدیر جدید این باشگاه منصوب کرد. او جانشین ادوین فن در سار، اسطوره آژاکس می‌شود که چندی پیش با مشکل جدی مواجه شد و تا آستانه مرگ پیش رفت.

الکس کروس که پیش از این مدیریت باشگاه هلندی آلکمار را به عهده داشت به مدت سه سال مدیریت آژاکس را بر عهده می‌گیرد. در بیانیه آژاکس اشاره شده که به محض صدور این بیانیه وظیفه مدیریت باشگاه به عهده کروس خواهد بود.

ادوین فن‌در سار از روز اول ژوئن رسما از سمت خود کناره‌گیری کرده بود و در این مدت وظیفه او را هیئت مدیره باشگاه به عهده گرفته بود.

الکس کروس با اینکه مدیر باشگاه آلکمار بوده اما از هواداران قدیمی آژاکس است و مدتها در این باشگاه فعالیت می‌کرد. او سالها عضو رسمی آژاکس بوده و حتی در تیم آماتوری این باشگاه فوتبال بازی می‌کرد.

سال گذشته که مارک اوورمارس بعد از درگیری‌های شدید با هیئت‌مدیره باشگاه، آژاکس را ترک کرد الکس کروس به عنوان یکی از نامزدهای جانشینی او مطرح بود و حتی چندین جلسه با هیئت مدیره داشت تا پست مدیریت ورزشی باشگاه را به عهده بگیرد ولی او بعد از آنکه دریافت ادوین فن در سار مهره دیگری را مد نظر دارد از قبول آن پست خودداری کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha