کد خبر 210552
۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

نریمانی در گفتگو با «حیات»:

تشکل های بنیاد شهید و امور ایثارگران باید دسیسه های دشمن را نقش برآب کنند

تشکل های بنیاد شهید و امور ایثارگران باید دسیسه های دشمن را نقش برآب کنند

مدیرکل تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: تشکل های بنیاد شهید و امور ایثارگران باید با نقش آفرینی اصیل خود دسیسه های دشمن را نقش برآب کنند.

رحیم نریمانی، مدیرکل تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات گفت: در رویکرد و سناریو جدیدی که دشمنان انقلاب اسلامی برای نظام جمهوری اسلامی ایران تبیین کرده اند سعی شده است به واسط تحریم ها، در حوزه تامین دارو برای جانبازان شیمیایی، جانبازان اعصاب و روان، والدین و خانواده های معظم شهدا خدشه وارد شود.

وی افزود: اکنون دشمنان نظام جمهوری اسلامی در راستای همین رویکردهای جدید وارد سناریو جدیدی تحت عنوان تروریسم سایبری شدند و توانستند برخی از سامانه های بنیاد شهید و امور ایثارگران را هک کنند. لذا قطعا در راس این ترفند ها و دسیسه های جدید، کشورهای استکباری مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی حضور دارند.

مدیرکل تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تروریسم سایبری رویکردی ضد حقوق بشری است، افزود: از تشکل های بنیاد شهید و امور ایثارگران تقاضا دارم در این مقطع کنونی با توجه به نقش اساسی خود که همان وحدت آفرینی، انسجام بخشی و همگرایی ملی هست کمک حال حوزه های تشکل های شاهد و ایثارگر باشند.

نریمانی ادامه داد: تشکل های بنیاد شهید و امور ایثارگران باید بتوانند با نقش آفرینی اصیل و مردمی سازی خود دسیسه ها و ترفندهای ضدحقوق بشری دشمن را که با هدف ضربه در مسیر خدمت رسانی به جامعه ایثارگران ایجاد می شود را همانند این 40 سال گذشته نقش برآب کنند.

وی با بیان اینکه تشکل های شاهد و ایثارگر همواره در زمینه خدمت رسانی به خانواه های معظم شهدا پیشگام بودند، گفت: امیدواریم در این مقطع با نگاه انقلابی و رویکرد جهادی بتوانیم زمینه سرکوب و خنثی کردن این تروریسم را مدیریت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha