کد خبر 210469
۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس خبر داد؛

زمان رسیدگی به تبدیل وضعیت ایثارگران مشخص شد

زمان رسیدگی به تبدیل وضعیت ایثارگران مشخص شد

اقبال شاکری گفت: نظر ما در فراکسیون ایثارگران این است که تمامی احکام مربوط به ایثارگران در برنامه ششم در برنامه هفتم تمدید و اجرا شود و تلاش می کنیم که پیشنهادات ارائه شده هم در کمیسیون تلفیق و هم در صحن علنی مجلس رای بیاورد.

اقبال شاکری؛ عضو فراکسیون ایثارگران و کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در رابطه با آخرین وضعیت احکام ایثارگران در برنامه هفتم گفت: فراکسیون ایثارگران طی دو روز اخیر احکام و پیشنهادات لازم را جمع بندی کرده و به کمیسیون ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هنوز به احکامی که مربوط به ایثارگران است نرسیده ایم افزود: نظر ما در فراکسیون ایثارگران این است که تمامی احکام مربوط به ایثارگران در برنامه ششم در برنامه هفتم تمدید و اجرا شود و تلاش می کنیم که پیشنهادات ارائه شده هم در کمیسیون تلفیق و هم در صحن علنی مجلس رای بیاورد.

کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس عنوان: یکی از مهم ترین موضوعات مربوط به ایثارگران، تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران است که به جد، پیگیر این قضیه در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه هستیم.

شاکری گفت: هفته آینده مجلس صحن علنی ندارد ولی جلسات ما در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ادامه دارد و به احتمال زیاد 2 هفته آینده به احکام مربوط به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه برسیم که متعاقبا مصوبات آن اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسلم IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    4 0
    حتما در مورد رانندگان استیجاری تصمیم مطمئن گرفته شود