کد خبر 210399
۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

با صدور پیامی؛

نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر هتاکی به قرآن کریم را محکوم کرد

نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر هتاکی به قرآن کریم را محکوم کرد

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی، هتک حرمت مجدد به قرآن کریم و اهانت به مقدسات مسلمانان در سوئد را محکوم کرد و آن را در تقابل با ادعای احترام به حقوق شهروندی در غرب برشمرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی، هتک حرمت مجدد به قرآن کریم و اهانت به مقدسات مسلمانان در سوئد را محکوم کرد و آن را در تقابل با ادعای احترام به حقوق شهروندی در غرب برشمرد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

در ایام محرّم‌الحرام که عاشقان و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت (ع) در سراسر جهان سوگوار ایام شهادت فرزند گرامی رسول‌الله (ص) هستند، دولت سوئد در اقدامی‌بی‌شرمانه و وقیحانه خشم و تأثر مسلمانان جهان را برانگیخت. این واقعه نشان داد که غرب برخلاف ادعای خود مبنی بر احترام به اندیشه‌ها و حقوق شهروندی عمل می‌کند، چرا که توهین به مقدسات اسلامی‌توهین به همه‌ی ادیان جهان و پیروان آن است.

در جهان کنونی که انسان‌ها در حال بازگشت به فطرت خویش و پذیرش دینداری و روی آوردن به مکاتب دینی هستند، این‌گونه فعالیت‌ها، با دلیل واهی دفاع از آزادی بیان، برگ دیگری از اقدامات جاهلانه شیاطینی است که کمر به تخریب این سلامت معنوی بسته‌اند. لذا وظیفه هر انسان فطرت‌جو است که این عمل را محکوم و از سلامت معنوی جامعه نگهبانی نماید.

باید دانست که هتک حرمت قرآن کریم، هتک حرمت به تمامی ارزشهای الهی و آزادیخواهان جهان است. همچنین لازم است مسلمانان جهان با وحدت عمل در سایه تعالیم روح بخش قرآن و اعتقاد به مبانی اسلام با نقشه‌های استکبار مبارزه کنند.

اینجانب در پایان ضمن تسلیت ایام محرّم، به نمایندگی از خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر این اقدام غیرانسانی و دین‌ستیز دولت سوئد که قلوب تمامی آزادگان جهان و موحدان عالم را جریحه‌دار کرده است، محکوم نموده و اعلام می‌دارم که اعضای خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر هیچ‌گاه در برابر توهین به مقدسات و ارزشهای ناب محمدی ساکت و بی‌تفاوت نبوده و با سلاح ایمان خود در رسوا ساختن اهداف شوم دشمنان جهل و نیرنگ آنان خواهند کوشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha