کد خبر 210369
۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

نه امباپه و نه کین؛ منچستریونایتد تنها به راسموس هویلوند می‌اندیشد

نه امباپه و نه کین؛ منچستریونایتد تنها به راسموس هویلوند می‌اندیشد

یکی از نیازهای مبرمی که از سال گذشته به وضوح در منچستریونایتد دیده می‌شد، خرید یک مهاجم نوک ایده‌آل بود و شیاطین سرخ پس از بررسی گزینه‌های مختلف، در نهایت انگشت روی نام راسموس هویلوند گذاشتند و در پی راضی کردن آتالانتا برای این انتقال هستند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ یکی از نیازهای مبرمی که از سال گذشته به وضوح در منچستریونایتد دیده می‌شد، خرید یک مهاجم نوک ایده‌آل بود و شیاطین سرخ پس از بررسی گزینه‌های مختلف، در نهایت انگشت روی نام راسموس هویلوند گذاشتند و در پی راضی کردن آتالانتا برای این انتقال هستند. از طرفی، کیلیان ام باپه و هری کین، جذاب‌ترین اهداف نقل‌وانتقالاتی این تابستان به شمار می‌آیند؛ ستاره فرانسوی پس از نابودی رابطه‌اش با پاری سن ژرمن، در لیست فروش پی‌اس‌جی قرار گرفته و کاپیتان تیم ملی انگلیس نیز تمایلی برای تمدید قرارداد با تاتنهام ندارد. 

با قوت گرفتن احتمال خروج کیلیان ام باپه و هری کین از تیم‌هایشان، رسانه‌های مختلفی ادعا کردند که منچستریونایتد به جذب یکی از این دو ستاره علاقه‌مند شده است؛ اما رومانو ضمن تکذیب این اخبار، گزارش می‌دهد که هدف شیاطین سرخ برای پست مهاجم نوک، کسی جز راسموس هویلوند نیست و باشگاه انگلیسی می‌خواهد هر چه زودتر با مدیران آتالانتا به توافق برسد. ستاره 20 ساله تیم ملی دانمارک رویای بازی در اولدترافورد را دارد و از مدت‌ها پیش با قرمزهای منچستر به توافق شخصی رسیده است. حال منچستریونایتد در حال آماده‌سازی پیشنهاد رسمی خود برای هویلوند است و می‌خواهد با رقمی در حدود 65 تا 70 میلیون یورو، پرونده این انتقال را با موفقیت به پایان برساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha