کد خبر 209564
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

سعید عزیزیان در گفتگو با «حیات»:

خوشحالم فرزند استقلال در این تیم باقی ماند/ حسینی یک سال فضای مجازی را کنار بگذارد

خوشحالم فرزند استقلال در این تیم باقی ماند/ حسینی یک سال فضای مجازی را کنار بگذارد

مربی سابق تیم فوتبال استقلال عقیده دارد بهترین تصمیم ممکن تمدید قرارداد حسینی با این باشگاه بود.

سعید عزیزیان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تمدید قرارداد حسین حسینی با استقلال اظهار داشت: این بهترین اتفاق ممکن بود و من مطمئن بودم حسینی در استقلال می‌ماند و جایی نمی‌رود و قبلاً هم این را گفته بودم. هم برای استقلال بهتر از حسینی وجود ندارد و هم حسینی جایی بهتر از استقلال پیدا نمی‌کند. متاسفانه در این مدت با او خوب تا نشد و رفتاری که با این بازیکن داشتند در شأن او نبود و منزلتش رعایت نشد. او بچه استقلال است و در این تیم رشد کرده و بزرگ شده و یک سرمایه انسانی برای این تیم محسوب می‌شود. مدیریت قبلی استقلال رفتار خوبی با او نداشت و به دنبال جایگزین به جایش بودند و این رفتاری نیست که یک باشگاه بزرگ با کاپیتانش انجام دهد.

وی در مورد اینکه به عملکرد حسینی در استقلال در فصل گذشته انتقاداتی وارد است هم گفت: بله او شاید عملکرد خوبی نداشت ولی مقایسه کنید با عملکردش در فصلی که استقلال قهرمان شد و چقدر کلین شیت‌های او در این مسیر موثر بود؟ در سالی که فرهاد مجیدی سرمربی بود استقلال دفاعی بازی می‌کرد و حملات کمی روی دروازه استقلال شکل می‌گرفت ولی سال گذشته آقای ساپینتو هجومی بازی می‌کرد و بهترین خط حمله را هم داشت و تیم‌های این چنینی در خط دفاع و دروازه آسیب پذیر هستند و حملات زیادی روی دروازه‌شان شکل می‌گیرد و آمار گل خورده تیم بالا می‌رود و انصاف نیست فقط حسینی را مقصر این شرایط بدانیم.

مربی گلرهای سابق استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود حسینی نیاز به رقیب جدی دارد تا انگیزه بگیرد هم توضیح داد: این نه فقط در مورد حسینی بلکه در مورد هر انسانی صدق می‌کند. هر شخصی در مسئولیت خودش تا زمانی که رقیب نداشته باشد انگیزه و پیشرفت هم نخواهد داشت و اگر حسینی هم یک رقیب جدی روی نیمکت داشته باشد انگیزه خودش و تلاش خودش بیشتر خواهد شد. استقلال نیاز دارد دو گلر بزرگ و مطرح داشته باشد تا اگر حسینی یک جا مصدوم شد یا سه اخطاره شد و نتوانست بازی کند به مشکل نخورد و همین که انگیزه بیشتری برای حفظ جایگاهش داشته باشد.

عزیزیان در پایان عنوان کرد: یک توصیه هم برای خود حسینی دارم که یک سال فضای مجازی را کنار بگذارد و روی فوتبالش تمرکز کند و تمرین کند. زمان ما فضای مجازی نبود و فقط در استادیوم با مردم در ارتباط بودیم و اگر انتقاد یا تخریبی بود در این فضا شکل می‌گرفت ولی مجازی کار را خراب کرده است و نوجوان‌های 12-13 ساله احساساتی می‌شوند و می‌آیند هر حرفی می‌زنند و یک بازیکن هم روحیه‌اش متزلزل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha