کد خبر 209525
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

اهدای ۵۰۰۰ کارت خرید نقدی ۶۰ میلیون ریالی به هیئت های مورد تایید سازمان تبلیغات اسلامی

اهدای ۵۰۰۰ کارت خرید نقدی ۶۰ میلیون ریالی به هیئت های مورد تایید سازمان تبلیغات اسلامی

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: در رویداد عطر سیب ۵۰۰۰ کارت خرید نقدی ۶۰ میلیون ریالی به هیئت های مورد تایید سازمان تبلیغات اسلامی جهت خرید مواد غذایی، پرچم و کتل تبل و سنج ، باند و میکسر، جارو برقی، لوازم مورد نیاز آشپزی نظیر گاز و قابلمه و .... اهدا می گردد

حمیدرضا جعفرخونوئی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات درخصوص رویداد فرهنگی عطر سیب ۱۴۰۲ گفت: بیستمین رویداد فرهنگی عطر سیب در سال ۱۴۰۱ با هدف تامین محصولات و خدمات محافل حسینی شهر تهران توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از روز شنبه آغاز به کار کرد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران‌خاطرنشان کرد: این رویداد با هدف تامین محصولات و ارائه خدمات محافل حسینی از ۲۴ تا ۲۸ تیرماه در میدان آینی امام حسین درحال برگزاری است. امسال با افزایش ۱۵۰۰ هیات نسبت به سال گذشته بناست ۶۵۰۰ هیات تحت پوشش این رویداد قرار بگیرد و در قالب ارائه کارت ۶ میلیون تومانی از هیئات حمایت شود.

وی افزود: این برنامه با سابقه بیست ساله در شهر تهران، هر ساله چند روز پیش از آغاز محرم چاووش خوان محرم شهر تهران بوده است.

خونوئی مطرح کرد: در این برنامه ۵۰۰۰ کارت خرید نقدی ۶۰ میلیون ریالی به هیئت های مورد تایید سازمان تبلیغات اسلامی جهت خرید مواد غذایی، پرچم و کتل تبل و سنج ، باند و میکسر، جارو برقی، لوازم مورد نیاز آشپزی نظیر گاز و قابلمه و .... اهدا می گردد تا از شعب معرفی شده فروشگاه های شهروند شهر تهران و غرفه های حاضر در میدان آئینی امام حسین (ع) خرید نمایند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درخصوص نقشه جانمایی غرفه ها در میدان آئینی امام حسین(ع) تاکید کرد: طی فراخوان اعلام شده در رسانه های جمعی، تعداد ۳۸ غرفه دار در قالب ۵۴ غرفه پس از بررسی شرایط و احراز صلاحیت انتخاب و دعوت به همکاری شدند و در طی روزهای اجرایی برنامه، غرفه ها به عرضه و فروش محصولات مورد نیاز هیئات ها مشغولند.

وی با اشاره به فعالیت های ویژه رویداد عطر سیب گفت: استقرار بیمه جهت ارائه خدمات بیمه ای به هیات ها، برگزاری رادیو از ساعت ۱۶ الی ۲۲، برگزاری موکب چای روضه، ایجاد حسینیه و نوحه سرایی و برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا، برگزاری غرفه فروش کتاب و تکیه محتشم با حضور شعرا و مشاورین حوزه هیات و کتاب، برقرای استیج میان میدان و برگزاری تعزیه های بین المللی و نمایش های میدانی و … از دیگر خدمات رویداد عطر سیب به مراجعه کنندگان است.

خونوئی تصریح کرد: اهداف راهبردی این رویداد؛ فضاسازی شهری جهت تعظیم شعائر حسینی، توجه به هیات های کوچک مذهبی به عنوان عناصر موثر در دینداری جامعه و عنصر موثر فرهنگی در شهر تهران، تامین محصولات و خدمات مورد نیاز محافل حسینی شهر تهران است.

وی همچنین هدف عملیاتی رویداد عطر سیب را حمایت از هیئات شهر تهران، حمایت از تولید کنندگان محصولات و خدمات مورد نیاز هیئات با ارائه غرفه فروش است.

گفتنی است، طی روزهای اعلام شده از ۸ صبح تا ۲۰ شب به هیئات خدمت رسانی می شود و از ۱۷ تا ۲۲ شب خدمات فرهنگی به مراجعه کنندگان ارائه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha