کد خبر 209313
۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

۸۳ هزار سیستان و بلوچستانی مستمری بگیر بهزیستی هستند

۸۳ هزار سیستان و بلوچستانی مستمری بگیر بهزیستی هستند

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: ۸۳ هزار نفر در استان مستمری بگیر سازمان بهزیستی هستند و با حمایت ویژه ای که دولت سیزدهم از سازمان بهزیستی دارد، خوشبختانه هیچ فردی پشت نوبت دریافت خدمات این سازمان حمایتی وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ عباسعلی اویسی روز شنبه در نشست با مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان اظهارکرد: حدود یک میلیون نفر معادل یک سوم جمعیت استان در سال حداقل یک خدمت از سازمان بهزیستی دریافت می‌کنند.

وی از افزایش صد درصدی ضریب نفوذ خدمات توانبخشی در استان خبر داد و اظهارکرد: اکنون ۲۴ مرکز در زمینه ارائه خدمات توانبخشی به شهروندان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین صیانت و توانمندسازی را در موضوع درمان اعتیاد اولویت سازمان بهزیستی در استان بیان کرد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهارکرد: جامعه کارگری رکن اصلی تولید در کشور است و باید دستگاه هایی نظیر بهزیستی و تعاون کار و رفاه اجتماعی در تعامل بیشتر و بهتر در راستای خدمت به جامعه هدف تلاش کنند.

خلیل‌احمد سلامی افزود: عمده آسیب های اجتماعی در جامعه کار و تولید به اعتیاد و عوارض ناشی از آن مربوط می‌شود که سازمان بهزیستی با برنامه های مداخله‌ای می‌تواند نقش مهمی در کاهش اثرات سوء مصرف مواد مخدر داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha